Haha, antwoor zelf. Ik denk dat jullie niet per se meer hoeven te antwoorden, sorry dat ik het dan toch gevraagt heb
. Maar ik ben er net weer heen gegaan. Bino van de wei gehaald en ben maar weer vol moed en geduld gaan oefenen. Het leek wel of hij al jaren voetje kon geven
Nou ik oefenen, geef hem af en toe iets lekkers en hij kan het best goed! Hij heeft netjes zijn voetje gegeven maar nog niet zo lang als ik wil. Maar dat zal dan ook nog wel komen
Hij doet het eigenlijk niet als ik zijn beentje met de zweep aan tik en voet zeg maar het gaat veel beter als ik er ook naar wijs. Raar, maar waar
. Nou dan ben ik toch maar even voor de afwissling mijn tonnetje gaan halen
. Dit heb ik ooit al eens geoefend toen ik ook kunstjes wou leren maar niet wist hoe het moest. Op een ton staan had ik wel een idee en ben daar toen mee begonnen. Naja daar ben ik na een tijdje ook mee op gehouden
. Oke, ik heb net dus ook de ton gehaald. En heb dat na een tijdje voetje geven geoefend. Dit vind hij nou echt een geweldig kunstje. Hij doet het nog niet als ik alleen het commando ze maar als ik één been op de ton zet weet hij precies wat hij moet doen. Hij schijnt het zo leuk te vinden dat hij er niet meer af wil
Naja na een beetje te duwen en back te zeggen gaat hij er dan toch maar weer af. Nou dit ging dus allemaal heel erg goed
!
Alleen nog even een vraagje, kan ik wel door gaan met voetje en op de ton of word dat te veel? Hij beheerst alle twee de kunstjes redelijk goed dus ik denk dat het geen kwaad kan of wel???
Nou, hopelijk hebben jullie hier antwoord op
Groetjes Nadine