Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Esther_87_ schreef:Achterhoeven uitkrabben, vast staan, afspuiten...bedenk je eens wat je met een volwassen rijpaard allemaal graag wilt en moet kunnen, gewoon de normale dagelijkse dingen. Die zijn belangrijk.
Rechtrichten met een 2,5 jarige vat ik eerlijk gezegd niet, die zijn nog zo volop in ontwikkeling, ik heb zo'n gevoel dat je het ze daar alleen maar moeilijker mee maakt...rechtrichten doe je door spieren te trainen en dat vind ik echt te vroeg hoor.
sasjhuu schreef:_Esther_87_ schreef:Achterhoeven uitkrabben, vast staan, afspuiten...bedenk je eens wat je met een volwassen rijpaard allemaal graag wilt en moet kunnen, gewoon de normale dagelijkse dingen. Die zijn belangrijk.
Rechtrichten met een 2,5 jarige vat ik eerlijk gezegd niet, die zijn nog zo volop in ontwikkeling, ik heb zo'n gevoel dat je het ze daar alleen maar moeilijker mee maakt...rechtrichten doe je door spieren te trainen en dat vind ik echt te vroeg hoor.
een paard is van nature scheef, door rechtrichten verminder je de scheefheid alsware. ik ga niet op een paard rijden dat niet is rechtgericht dan maak je, je het paard alleen maar moeilijker mee