Tijdens het grondwerk bleek de bak ineens een mijnenveld aan konijnenholen te zijn. We waren de achterkant van de bak waar de gaten zaten al uit de weg gegaan, maar toen bleek dat ze de voorkant ook al ondermijnd hadden met onzichtbare tunnels. Vanaf toen besloot ik om gewoon maar non stop te blijven belonen voor het feit dat hij zo braaf was en dat ik wat schuld af te kopen had - de rest verzon hij allemaal zelf. Slimme pony.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-22 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Effects
Geplaatst: 24-03-11 21:08
Zag het gisteren al op youtube, maar had de muziek erbij nog niet gehoord. Geweldig filmpje, vooral je commentaar!
E_Nalanta
Geplaatst: 24-03-11 21:13
Haha wat leuk! En dat liggen, was dat niet toevallig op commando? Die tekst er ook bij, geweldig! Edit: even in je profiel gespiekt, de eigenaresse van de twee zwarte shetters! Vind het enorm knap wat je doet met paarden!
Laatst bijgewerkt door E_Nalanta op 24-03-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
kohtje
Geplaatst: 24-03-11 21:15
Zou niet meer in die bak werken voordat dit opgelost is. Voor je het weet heeft die een flinke blessure. Vind trouwens wel dat je hele gave dingen doet met je pony's.
Laatst bijgewerkt door kohtje op 24-03-11 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Nickas
Geplaatst: 24-03-11 21:16
Geniale pony, tof commentaar!
BigOne
Geplaatst: 24-03-11 21:21
Ik kan hier niet om lachen want een konijnenhol heeft een pony vroeger een gebroken been opgelevert, die stapte niet maar draafde maar let alsjeblieft op want met dit wegzakken kan er heel snel een gewricht verschuiven in de rug van je pony. Ga zelf maar eens lopen terwijl in een keer de grond onder een van je voeten wegzakt, dat voel je goed in je rug en bekken. Ik snap echt wel dat je trots op je pony bent en terecht maar ik neem aan dat je nog heel lang van hem wilt genieten.
Tja, ik neem aan en mag hopen dat TS ontzettend voorzichtig is nu met die bak en het grondig gaat inspecteren. Maar voor nu gewoon heel erg goed opgelost en de pony heeft er zelf een mooie draai aan gegeven
FromNorway
Geplaatst: 24-03-11 21:26
Haha leuk, ook dat commentaar erbij
En tja, geen wilde rodeopraktijken in zo'n bak met gaten, maar neem aan dat TS dat wel snapt.
Anoniem
Geplaatst: 24-03-11 21:48
TS snapt. En bedankt voor alle leuke reacties!
Over de bak... Vandaag was ik degene die in een konijnenhol viel. Ik wilde even kijken of de onbegaanbare helft alweer begaanbaar was en dat was hij duidelijk niet. Nu wandelen we ons eerst warm op het stuk waar we willen trainen zodat als er een gang is, we die ingetrapt hebben voor we gaan draven. Dat werkt erg goed en we zijn geen gangen meer tegengekomen!
By the way, het liggen in het filmpje was niet op commando - toen ik zag dat hij het wilde gaan doen was ik er eigenlijk ook helemaal geen voorstander van (wat als hij bij het omhoogspringen weer ergens in wegzakt? ), maar ja, toen lag hij al. @ Bigone: ik had inderdaad al nagedacht over gebroken benen, maar niet aan de rug. Goed punt! Nu je dat zegt ben ik dubbel blij dat hij meteen ging liggen en weer opstaan, want dat is bij [***] wel een goede indicatie van hoe het met zijn rug is. Toen we begonnen met trainen (een jaartje geleden) was hij stijf en scheef en kon hij bijvoorbeeld niet omrollen tijdens het rollen. Blijkbaar heeft het grondwerk in vrijheid & vrijheidsdressuur hem geholpen, want na een paar maanden rolde hij van links naar rechts, als een volleerd wentelteefje.
Leuk filmpje! Geniaal commentaar erbij Van wie is dat liedje?
Anoniem
Geplaatst: 25-03-11 10:10
Dolly Parton, het heet The Seeker. Het is een van mijn lievelingsliedjes van haar, dus als ik [***] een konijnenhol in moet duwen om een filmpje met dat nummer te kunnen maken, dan doe ik dat natuurlijk meteen!
westernjo
Geplaatst: 25-03-11 21:24
Heb me nooit zo verdiept in dolly parton, maar dr stem lijkt wel iets op die van allison krauss
Anoniem
Geplaatst: 25-03-11 21:49
Grappig dat je er Allison Kraus in hoort, want er is een cd met de greatest hits van Dolly Parton gezongen door andere zangeressen, waaronder ook door haar. - even cd erbij pakken - de cd heet Just Because I'm a Woman, Songs of Dolly Parton en de nummers die zij zingt zijn (working) '9 to 5' en 'coat of many colors'.
Hmm. Allemaal info waar je eigenlijk helemaal niet om hebt gevraagd.
Wat grappig dat liedje 9 to 5 kende ik wel, maar geen idee dat het van dolly parton was! Ben gelijk fan
Anoniem
Geplaatst: 26-03-11 19:29
Ik ook! Ze heeft soms wel echt zo'n vette amerikaanse western-snik erdoorheen met veel trillers erin, maar ze heeft een geweldige stem en ze schrijft al haar nummers ook nog eens zelf, toch best knap.
Terug on topic : vandaag weer in de bak gewerkt en de konijnen blijven nu mooi op hun helft van de bak zodat [***] en ik veilig aan de voorkant konden werken. Dus we leven nog!
pien_2010
Geplaatst: 26-03-11 19:36
Gelukkig kan mijn paard niet op internet kijken , anders zou hij morgen zeker jou als baasje willen met al dat lekkers als beloning . Dat zou mijn hart breken. Sterkte met de konijnenholen, het is gelukkig goed afgelopen maar het is niet echt lollig. Moet wel lachen om je paard dat hij er later ook nog in gaat liggen. Mijnheertje evenwicht. Leuk filmpje met muziekje.