Het halen van een level? Parelli

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

x_Britje

Het halen van een level? Parelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 16:41

Hee Bokkers :D

Ik heb een vraagje want ik snap er niet zo veel meer van (A) Ik ben nog niet zo lang geleden met level 1 van Parelli begonnen. Maar nou vraag ik me af hoe dat nou zit want je kan je level 1 en 2 halen hoorde ik maar dan moet je een band opsturen?? En dan voor level 3 en 4 moet er weer iets anders.
Als iemand weet hoe het precies zit zou die het me dan even uit willen leggen want ik zie door de bomen het bos niet meer :o

Alvast bedankt

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 17:08

Op de savvyclub site staat een bestand met alle info over je auditie.
Je moet een filmpje insturen (kan gewoon via de mail) die max 10 minuten duurt. Op de lijst staan een aantal taken die je daarin moet laten zien en verder kun je nog wat dingen laten zien je die graag wilt laten zien. Je moet nog twee (dacht ik) extra lijsten mee sturen en betalen. Na een aantal weken krijg je de uitslag.
Zo gaat het bij alle levels alleen ieder level en iedere savvy heeft zijn eigen taken.

x_Britje

Re: Het halen van een level? Parelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 17:12

Maar wanneer (als je wat wilt berijken) moet je naar hem toe dan? Dat je bij hem working student moet zijn? En wat bedoel je met twee extra lijsten mee sturen en betalen? Het is al iets duidelijker :P

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 17:23

Als je naar hem toe wil moet je heel veel centjes hebben en minstens level 4 student zijn.
Alleen je levels halen gaat via het internet en je wordt ook niet beoordeeld door Pat zelf maar door de mensen die daar werken. Je moet betalen voor je auditie (staat op de site hoeveel dat is, gewoon bij SHOP) en de lijsten die je mee moet sturen is je auditie lijst en je self assesments die staan op de savvyclub site. Daar moet je eerst lid van worden.

x_Britje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 17:56

Oke, en wanneer mag je les geven dan? Ik dacht dat je geen lid kon worden zonder credit card. Dat is een beetje een probleem (A) Maar dat los ik wel weer op :P

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:00

Waarom stel je je vraag over het lesgeven niet aan Parelli direct?

Je vind vast wel een mailadres op www.parelli.nl
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 13-03-11 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:01

Je kan inderdaad geen lid worden zonder credit card.
Lesgeven mag je pas als je in Amerika geweest bent en een ster behaald hebt. Tegenwoordig kan dat wat makkelijker want nu kun je volgens mij in 1 of 2 weken al 1 ster hebben en dus lesgeven. Maar daarvoor moet je eerst de fast track doen die al tegen de 8000 euro aan loopt dacht ik en volgens mij ben je voor het behalen van de eerste ster niet onder de 10.000 klaar.

x_Britje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 18:06

Hmm, oke.. Miss als ik de loterij win ;) Maar ik wil wel alle levels halen, ik vind het echt zo'n goed programma. Ik ben echt nog maar een maandje bezig of zo en nu al merk ik heelveel verschil in de band en de omgang met mijn paard :D

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:08

Dat is ook de bedoeling :D
De levels halen kan altijd! Is ook niet zo enorm duur :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:11

Er is niemand die je verplicht om officieel auditietapes in te sturen...ga gewoon je gang, neem les en laat af en toe controleren of je goed bezig bent.
De kleur van de string waar je mee werkt is zo NIET belangrijk! Die van mij is zwart, omdat er op dat moment niets anders te krijgen was.
O, en de stick is wel van Parelli, maar de string niet...(oepsie).

x_Britje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 21:21

Haha, nee de kleur van de string maakt me wel heel veel uit hoor :P Ik wil een roze (Nee, grapje ;) ) Maar ik vind een witte string prima ;) Maar het is wel leuk om te hebben (A) Maar helaas is er volgens mij niemand die parelli geeft in friesland |(

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:39

http://www.nhforum.nl daar geven sommige mensen ook les ookal zijn ze geen parelli instructeurs. Betekend niet dat ze daarom minder goed zijn. Als je daar eens rondvraagt wellicht zit er iemand in de buurt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:33

x_Britje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 21:04

Haha, thanx voor de tip Cassidy maar het was nogal sarcastisch :P Ik heb een hekel aan roze op je paard. Maar ik moet wel een nieuwe string hebben, heb vorige week een carrotstick gekocht en de string is nu al kapot :(

@Marlies: Dankje, ik zal daar een rondkijken. Maar ik wil wel les in parelli.

sanne83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:50

Zit Eef veenstra niet in de buurt van Friesland?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 02:10

Ik heb een zwarte string aan mijn carrot stick, maar aangezien ik in mijn omgeving ook mensen heb met borstkanker, en daar ook een kennis aan heb verloren, denk ik erover om een pink string aan te schaffen...

Ik vind de roze hype op paarden ook vreselijk, maar een pink string als eerbetoon aan alle vrouwen met borstkanker, wel het aanschaffen waard.

x_Britje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 17:15

@Cassidy: Ja, dat is inderdaad wat anders. ;) Daar ben ik het wel mee eens maar niet omdat roze zo mooi is :P

coulash

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:19

Eef Veenstra zit in Friesland (bij Makkum) in een hele gave lokatie: je kan haar vinden op parelli.nl
Ik heb ook les van haar: wow!

x_Britje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 23:16

Oke, bedankt... Zal binnenkort eens contact met haar opnemen. Kan ze bij je thuis komen?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 12:19

Vraag dat aan háár, da's het makkelijkst, dan weet je precies waar je aan toe bent. ;)

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:37

coulash schreef:
Eef Veenstra zit in Friesland (bij Makkum) in een hele gave lokatie: je kan haar vinden op parelli.nl
Ik heb ook les van haar: wow!

Bij Makkum? :+
Eef Veenstra zit in Makkinga, aan de andere kant van Friesland dus (richting Appelscha)

Daarbij kun je WEL lid worden van de Savvyclub zonder creditcard, dan betaal je het bedrag van 1 jaar in 1 keer. Gewoon mailtje sturen naar Parelli-Engeland

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:16

Ik weet dat dit een ouder topic is maar hoop toch op een reactie:

Ik wil graag lid worden van de Parelli connect (in eerste instantie 30 dagen gratis) maar ook dan moet je bij je gegevens een creditcardnr. opgeven; en die heb ik niet.
E-mailadres van Parelli UK kan ik zo niet vinden. Iemand tips of een concrete oplossing??

Ik wil graag aan de slag :D

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:35

Voor de mensen die geen credit card hebben, bestaan er ook virtuele credit cards.
Dit is een prepaid systeem, dus je stort eerst geld op je credit card en dan kun je online betalen.

Je betaald geen kosten voor de virtuele kaart zelf, alleen per transactie 1 euro.
Stort ik 100 euro wordt er 99 bijgeschreven op mijn wirecard. Storten gaat gewoon via je bank (buitenlandse betaling) en het geld staat er met een dag of 4 op.
https://www.wirecard.com/wirecard/

Zo heb ik ook mijn savvy membership en level audities betaald

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:38

Dank je voor het snelle antwoord Crazycat!!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:39

Tafje schreef:
Dank je voor het snelle antwoord Crazycat!!

Graag gedaan, veel plezier met Parelli connect zeker de moeite (en geld) waard.