We doen dit al een aantal jaar op wedstrijd maar dan is het altijd aan een touw (wel zo veilig
) Maargoed, dat doet Umpire altijd braaf dus ik vond het wel eens tijd worden voor een nieuwe uitdaging. Dit is de 2e keer dat Umpire en ik de Agility los trainen. Maar op wat kleine afleiding na (of soms een pion gewoon omver lopen
) vond ik dat ie het erg goed deed
Zal volgende keer ook voor een filmpje zorgen, dan krijg je toch een wat beter beeld. Maargoed, hier dus de foto's 
Hopla over de hindernis

Over het zeil rennen

Op commando achteruit inparkeren. Op deze foto moest ik m een beetje bijsturen maar over het algemeen gaat ie al heel netjes uitzichzelf terug

Op commando in de fietsband gaan staan en halthouden. Vind ie soms nog wel spannend, of dan loopt ie de band omver
Maar hier kun je zien dat ie t uiteindelijk toch goed begreep 

Helaas geen actiefoto's van hoe stoer Umpire door het lintengordijn ging, maar hier kun je wel zien dat ie er iig alle behalve bang voor is

Op commando achteruit komen terwijl ik erachter staat, echt een favoriet onderdeel van Umpire
Ondertussen kunnen we bijna de halve bak in zn achteruit 

Ondanks dat Umpire niet heel veel interesse heeft voor VD vind ie de buiging toch wel een interessant kunstje

Braaf paard

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en als jullie nog ideeën voor nieuwe onderdelen hebben dan hoor ik het graag! Een nieuwe uitdaging kan nooit kwaad
Umpire is niet zo bang aangelegd namelijk, dus na 1 keer kijken doet ie de meeste onderdelen gewoon netjes maar dat maakt het ook snel 'saai' 
), paraplu, zeil, enz. enz.
Help mijn paard is te braaf
Misschien ook leuk om te gebruiken. En een blok is ook gaaf!