Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VisibreTeam schreef:als ik op vakantie ben geweest (2 weken) of een maand niet VD is er niks aan de hand, ze kennen alle nog;)
Ja naast het rijden, lange lijnen, longeren en buitenrijden
lindake schreef:GVL-ITP => GVL
lottex schreef:@ Axioma : als je paard een trucje al kan, zal hij het niet zo snel verleren
maar als het nog niet helemaal 'vast' staat op commando, dan moet je het regelmatig trainen tot hij het helemaal snapt
veel plezier ermee
king1234 schreef:Ik doe het met mijn paard ook bijna dagelijks.
Vaak naast het rijden,buitenrijden, longe, en lange lijnen
En daaruit vind die VD altijd het leukst!
Ik heb er ook geen problemen mee als ik het een week of maand niet doe. wel met een trucje waar ik ee bezig was. als je dan een week stopt snapt king er niets meer van
Succes!
Amanda schreef:Ik niet dagelijks, maar zeker 1x per week.
En af en toe wat tussendoor als ik aan het wandelen ben.
Dat gaat prima. Hij is tot nu toe niets vergeten en soms heeft hij die tijd ook nodig om het door te laten dringen.
swaatjuh schreef:Ik doe het 1 of 2 keer per week. Kunstjes verleren zal niet snel gebeuren, maar mijn pony heeft er soms wel een handje naar om alle kunstjes door elkaar te gooien omdat het hem niet zo duidelijk is wat ik vraag.
beautylover schreef:Als je het met je verzorgpony gaat doen zou ik de eigenaar / eigenaresse het wel even vragen.
Amanda schreef:Ik heb het geprobeerd met een clicker, maar vond zonder veel makkelijker en Jim vond het veel duidelijker..
Amanda schreef:Jim loopt regelmatig in Spaanse pas de wijk door.
beautylover schreef:Ik doe het zelf ook met 2 van mijn verzorgpony's, de laatste tijd wel weinig aangezien ik minder tijd heb om te komen. Dus er zit meestal sowieso 1 week en soms 2 weken tussen. Maar ze snappen het altijd nog steeds.