Het is ook moeilijk te zien en te lezen, sommige worden al een dagje ouder hier. Het lijkt (vergrootglas erbij) dat het bit wat raar valt.Maar helemaal zeker weet ik het niet. Mooi tuig.
Lolleke
Geplaatst: 08-03-11 17:28
Selly13 schreef:
63 x bekeken en niet eens een reactie
Ik raad je aan de tekst dan gewoon neer te zetten ipv er een verhaal in een plaatje van te maken. Dit nodigt niet uit tot lezen en het is erg klein.
Verder ziet het er wel leuk uit maar ik heb dezelfde vraag over het bit als napie. Fijn in ieder geval dat het zo goed gaat.
VanHuisUit
Geplaatst: 08-03-11 19:38
Tja, reacties kun je niet afdwingen natuurlijk. En als je dan zelf ook nog zo'n reactie erbij zet, weet niet of dat helpt. Vind dat je er een leuk verhaaltje van hebt gemaakt, alleen het is inderdaad wat lastig te lezen Pittig en leuk paardje heb je. Ik zie, voor zover ik het kan zien natuurlijk , dat je de leidsels steeds vrij strak hebt. Dit zorgt er ook voor dat je pony/paardje nog feller / drammeriger wordt. Probeer eens of je toch kunt ontspannen, zul je zien dat zij dat ook meer doet. Anders gaan ze steeds meer drammen / tegen het bit in / rug eruit, da's niet de bedoeling. Ga je nu vaker mennen trouwens?
Maar het bit is niks mis mee hoor, denk dat het zo lijkt
@Vanhuisuit Ik hield haar helemaal niet strak hoor, integendeel had haar vrij los! Maar misschien dat het zo lijkt. Maar de meeste foto's van mij, zijn van de eerste 5 min, en toen moest ik ff inkomen, want ik men eigenlijk nooit! Jan ment altijd Maar daarna zaten die meiden die foto's maakten bij mij op de wagen. Maar we gaan in elk geval wel weer vaker mennen nu
Bedankt voor de reacties
patrick76
Geplaatst: 09-03-11 00:38
Selly13 schreef:
63 x bekeken en niet eens een reactie
niet iedereen mag op zondag reageren en de kleine foto's hebben ook niet echt de "fauw factor" om direct te reageren. Succes met het mennen verder.