Vandaag moest ik hem zelfs regelmatig afremmen omdat ik schrik had dat hij in al z'n enthousiasme op z'n plaat zou gaan

Maar hoe leuk was het om hem bezig te zien

Omdat het na de voorbije regendagen erg modderig was en ik niet goed wist of we zouden kunnen springen (ik had wel droge stukken maar je hebt toch wat ruimte nodig) had ik geen piste afgezet maar besloten hem gewoon eerst wat rond te slingeren en dan zouden we wel zien .. Nu, uiteindelijk kon ik nog de piste afzetten omdat meneer erg enthousiast was met springen en dit met longe toch niet zo'n groot succes was

Maar eerst de opwarming

1.

2.

Zoals gezegd, soms moet ik hem echt afremmen, hij loopt nu vaker kop de lucht in, staart de lucht in, al snuivend & zwevend rond .. Wel speciaal om te zien als je dat niet gewend ben, ik had nooit gedacht dat het in hem zat!

3.

4.

5.

6.

Omdat het draven geen problemen opleverde wat balkjes neergelegd...
7.

8.

9.

Na het springen (er is nog meer maar dat komt op SPR-ITP

10. Braaf wachten tot baasje zegt dat ik mag komen.

11. En daar gaan we dan.

12. De smallere doorgang nog iets smaller gemaakt

13.

Toen hij op het einde bij me stond was ik eens nieuwsgierig wat hij zou doen als ik hem vroeg achteruit te gaan. Dus ik hand- + stemcommando en hij ging braaf achteruit, helemaal de smalle doorgaan door, tot hij weer op het beginpunt stond (en ik was gewoon blijven staan)

Toch prachtig zo'n meewerkende poon

Bedankt voor het kijken