met pas doet hij zijn been niet naar voor !!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daphnijntje

met pas doet hij zijn been niet naar voor !!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 17:31

Mijn paard doet met pas zijn been niet naar voor alleen op de hoogte voor uitkrabben ;(
Of hij gaat er mee ''soort maaien'' .
Weten jullie hoe dat kan en hoe ik hem dat kan leren dat hij dta neit doet en gewoon zijn been naar voor?

- En hebben jullie mischien nog meer leuek kunstjes die ik hem akn leren ? hij is al 23 dus buigen enzo doe ik neit.
hij kan :
* kusje
* pas(bezog)
* flemen
* voer wijgeren
* Achterwaarts.

Kunnen jullie er ook uitleg bij geven hoe julllie dat dan leren ?

;) :D graag een reactie

goldyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 18:48

hoi,

mijn pony kan dat ook.
je kan touch doen. dan heb je bijvoorbeeld een zweep, en als hij die dan maar even aanraakt, dan is het goed. en zo verder totdat hij de zweep(of een ander voorwerp) lager aanraakt.

het kan ook met een snoepje, dan heb je in je ene hand een snoepje,( je hand open) en van je andere hand maak je een vuist. die hou je dan iets van elkaar af. als hij het snoepje wil pakken, kan je je hand dicht doen. als hij je hand(de vuist) even aanraakt, dan geef je m een snoepje(of stukje fruit) dan kan je er het commando touch bijdoen. of wat anders natuurlijk. dus als jij dan touch zeg, dan moet hij je vuist aanraken, en daarna beloon je hem.

ik kan je deze site aanbevelen: http://www.everyoneweb.com/nalanta/

daar staan allemaal filmpjes en beschrijvingen van alle kunstjes op.
ik hoop dat je er wat aan hebt.