Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aeolusnr1 schreef:Ik ga ervan uit dat je de fout bij jezelf moet gaan zoeken. dus niet van mijn paard schrikt of doet raar of .....
Door les te nemen rijtechnisch beter gaan rijden, net iets meer lef hebben, hou het veilig, het zo tussen 2 andere paarden door rijden is niet echt een veilige keuze, en dat had je paard ook al lang zo gezien, dus tjaaa daar heb je al wat krediet mee verloren bij je paardje, Je moet jezelf tonen als de veilige haven voor je paard, je moet een betere leider worden, ....
Bloodymary schreef:Ik vind die reacties dat het aan Felicity zou liggen echt heel flauw. Je hebt gewoon paarden die extreem bang zijn in zo'n situatie. Ik heb een keer in de week les en daar rijdt een paard mee die heel erg bang is voor mijn paard. Ik probeer daar rekening mee te houden door niet recht op dat paard af te rijden en van hem weg te rijden en het gaat steeds beter (na een jaar...).
Op deze website staan wat tips (ik weet eigenlijk niet of je die hier mag plaatsen, maar dat zien we dan wel weer):
http://www.dressuurtotaal.nl/?p=226