Afgelopen zaterdag hadden we weer een wedstrijd en dit keer in De meern bij de Voornruiters. Ik heb de week er voor net echt kunnen oefenen op de proeven en daarbij was de bak veeeeel kleiner dan dat ik had verwacht. Ook stond er enorme wind waardoor het dak van de bak zo'n raar geluid maakte dat het net leek alsof ze een scooter irritant aan het starten waren. Ik hoorde dus mijn voorlezer niet en begon ik hem een beetje te stressen. Ondanks dat had ik blijkbaar volgens de jury erg netjes gereden en had ik voor de tweede proef 76, 201 punten binnen gehaald! De eerste proef 74, heb ik met 181 punten gereden. Dat resulteerde een eerste plaats en 3 winst mee naar huis!
hier een stuk film van proef 76 (want daarna was de camera vol haha)
Thanx voor de tip! nee ben nu op stage, dus de eerste wedstrijd die ik weer start is 23 april pas in poortugaal
Wal_1
Geplaatst: 06-02-11 18:21
Super hoor hij kan wel lopen ! als ie zwartbont was geweest had ie precies in mijn span gepast haha.
VanHuisUit
Geplaatst: 06-02-11 19:17
wat goed Sas! En wat ziet Rakker er goed uit. Wat een verschil met begin dit jaar met dressuren echt heel knap van jullie. En mega punten zeg 201, dan schiet het lekker op!
VHU: grappig he! Er is zo veel verbetering gekomen in het rijden, meneer is soepeler geworden tilt zijn beentjes beter op. Ben wel trots op die kleine knapperd!