(ze kan ook nee zeggen, zag te laat dat dat niet in het filmpje staat
)En als ze een pas doet, dit kent ze nog maar net, beloon is pas als ze niet kapt
http://www.youtube.com/watch?v=g6g-HyV84oc
reactie's altijd welkom!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

Ik zag het liggen en dacht: wow, die doet dat mooi snel! Dan is dat dus duidelijk ongeduldigheid vanuit jouw kant en daar draait vrijheidsdressuur niet om. E_Nalanta schreef:Wauw wat een fun, dat is duidelijk!
Maar met dwang? Jeetje, wat jammerIk zag het liggen en dacht: wow, die doet dat mooi snel! Dan is dat dus duidelijk ongeduldigheid vanuit jouw kant en daar draait vrijheidsdressuur niet om.
& nu doet ze het met plezier. 
Zo ja, dan kan ik enkel zeggen: soms maak je als mens een domme fout, maar daar leer je van. Ookal hoort het niet op die manier, het feit dat je je daar bewust van bent vind ik eigenlijk al weer heel goed van je. 
) E_Nalanta schreef:Blij dat je toegeeft dat het een fout is van je, ik begrijp dat het misschien onwetendheid oid was?Zo ja, dan kan ik enkel zeggen: soms maak je als mens een domme fout, maar daar leer je van. Ookal hoort het niet op die manier, het feit dat je je daar bewust van bent vind ik eigenlijk al weer heel goed van je.
(en dat met plezier ontgaat me niet haha, wat een bokken en doen!)
& dit gaat misschien vreemd klinken, maar ik geloof echt dat je kan praten met paarden, en zo heb ik ze kunnen vertellen dat ik fout zat en heeft ze me het echt wel vergeven
Daarna keek ik dan op jullie site & denk ik van, ja lap, wat heb ik nu weer gedaan :p Bijna al de rest heeft ze geleerd door jullie site, voor al die pasjes geven
& ik heb er inderdaad van geleerd, voortaan op jullie site kijken !