De kar is te koop omdat zoals jullie zien er maar 2 op de bok kunnen en ik of mijn vader daardoor steeds moet fietsen. We willen nu een vierwieler omdat de instructeur voorlopig nog wel meegaat en omdat hij makkelijk een vierwieler kan trekken. Voor meer info pb.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. We gaan volgende week in de bak rijden om het sturen etc te oefenen. Ooit wil ik misschien wel aan dressuurwedstrijden meedoen maar Lukas is pas 4,5 jaar dus dat zien we dan wel weer. Eerst gewoon rustig aan door het dorp
.
. Maar het paard werkt ook heel erg goed mee hoor en verder proberen we alles zo goed mogelijk te doen (we zijn alleen niet erg ervaren). Ik vind het nog steeds ontzettend moeilijk om te mennen omdat mijn paard zo ver weg lijkt en ik zit nog in de knoop met die leidsels maar heb het was een paar weken geleden ook pas weer de eerste keer sinds jaren en net op het moment dat we van huis weggingen en hij slingerde. Gelukkig is de instructeur wel ontzettend ervaren en als er iets gebeurd dan heb je niet eens de tijd om met je ogen te knipperen of hij heeft de leidsels al vast en het paard onder controle. 

Maar deze raak je vast wel kwijt