Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ipsilonka schreef:Ik heb de Humbaur Rapid 2-paards met frame. Erg fijne trailer!
Ipsilonka schreef:Ik heb de Humbaur Rapid 2-paards met frame. Erg fijne trailer!
isabel1983 schreef:Ik heb hem ook al een behoorlijk aantal jaren. Super fijne trailer met een dijk van een wegligging. Heb voor de aanschaf ook met een atec en een hotra gereden. Maar als je dit achter mekaar op een dagen doet bemerk je pas hoe fijn de wegligging is van de Humbaur. Harde wind e.d. merk je weinig van. En hij is lekker ruim van binnen. zowel hoog als lang en breed.
Evelli schreef:Ipsilonka schreef:Ik heb de Humbaur Rapid 2-paards met frame. Erg fijne trailer!
Yup, same here. Nou ja, die van mij heeft niet zo'n mooi streepjes partoon
Leen deze trailer altijd van een vriend (hij gebruikt hem zelf nooit) maar het is echt een super fijne trailer.
Gebruik alleen de oprijplaten niet meer, til mijn kar er zelf op, vind de platen niet erg praktisch.
janouk schreef:http://www.voskamphall.nl/new/producten ... 188&pop=up
Wij hebben de Hotra VOltaire in mentrailer uitvoering.
Super trailer, ruim, verlichting achter in de trailer, dus handig in het donker in- en uitladen. Voorin onder de voerbak voldoende ruimte om het tuig netjes op te hangen.
Wij rijden 2 x in de week met de trailer. Hij ligt super achter de auto. Praktisch in gebruik. En onderhoudsvrij=polyester uitvoering.
Heel tevreden gebruikers dus.