Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fiona2005 schreef:volgens mij sta ik aan beiden kanten op dezelfde afstand..
En als ik achteruit loop, moet zij dat ook doen. En als ze het niet goed doet heef ik een klein tikje tegen haar borst, maar dat doe ik links ook..
manex schreef:fiona2005 schreef:volgens mij sta ik aan beiden kanten op dezelfde afstand..
En als ik achteruit loop, moet zij dat ook doen. En als ze het niet goed doet heef ik een klein tikje tegen haar borst, maar dat doe ik links ook..
Dat achteruit lopen van jouzelf is dus je eerste hulp. Doet ze het dan niet dan is dat tikje een tweede hulp (of vergroting).
Als ze het dan nog niet doet, wat is dan je volgende vergroting?
fiona2005 schreef:Okee bedankt! Ik ga even oefenen en dan laat ik weer iets weten!
@ Love_shyboy
Ze is nagekeken door osteopaat, sportmasseuse en veearts. Maar omdat ze spat heeft in haar rechterachterbeen is ze scheef(ze zet rechterachterbeen in het spoor van linkerachterbeen). Van mij hoeft ze het dus allemaal niet recht te doen, als ze het maar probeert. Met enkele passen ben ik al tevreden.
ik denk idd ook dat ze gewoon niet gewend is dat ik ook dingen aan de rechterkant doe.