1. 'K heb 'm!

2. Wat moet ik er nou mee?

3. Ooow, gooooooooien!

4. Let goed op hé

5. Daar gaat ie!

En een toevalstreffer, ik klikte perongeluk en wat hij aan het doen was .. geeeeen idee

6.

Omdat ik bij het aanleren van weer een nieuw kunstje (jaja, we gaan hard

In het filmpje zie je echter ook dat het nog niet helemaal goed gaat

Maar zoals gezegd, het gaat dus niet altijd helemaal goed. Je ziet 'm enthousiast z'n nieuwe kunstje doen (zonder dat ik het commando heb gegeven), dat heeft hij nogal eens bij wat nieuws .. Verder zie je 'm komen "buurten" (gezellig bij mij staan maar met een heel laag energieniveau) maar zie je 'm ook richting beloningen duiken (ik heb mijn zakje altijd open, express) waarvoor hij wel afgestraft wordt. Ik vind het zelf nog moeilijk om alles te combineren, de clicker gebruik ik net voor de 2e keer dus dat is toch ook even wennen, en hij heeft duidelijk z'n mening over alles. Je ziet 'm ook z'n favoriete "ik doe dit maar als ik iets anders niet goed gedaan heb"-kunstje .. het flemen ..

Ben misschien nog dingen vergeten, heb eigenlijk wel wat schrik om het filmpje te posten

Ok, genoeg verdedigd

(je hoort trouwens door het gekraak etc. niet altijd precies de klik als beloning heb ik gemerkt..)
Bedankt voor het kijken en zeker niet aarzelen om een reactie te plaatsen, maar als er kritiek is heb ik dit liever in opbouwend/vraag-vorm dan in de afbrekende versie