Hielke stijgeren toen en nu!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Grietjee_

Hielke stijgeren toen en nu!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 20:31

Toen;
Afbeelding

Nu;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verbetering of niet? :D

E_Nalanta

Re: Hielke stijgeren toen en nu!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 21:13

Mooi gedaan hoor! :))

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 23:08

ziet er netjes uit!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 02:32

Ziet er best netjes uit :). Je ziet echt dat jullie er mooi aan hebben gewerkt... Het ziet er namelijk veel beheerster uit zo...

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:49

ziet er gaaf uit, ook wel te zien dat er verbetering in zit! :D heerlijk die stoere wapperende manen :Y)

saral

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:34

Goed gedaan, al een hele vooruitgang!

Ik heb ook nog een praktische vraag hierover, heeft hij hierbij wel eens last van zijn knieën? Ik bedoel, het is een flinke belasting voor de knieën en je ziet zo vaak dat dat een kwetsbaar punt is bij Friezen. Wat is jouw ervaring hiermee?

Groetjes, Sara

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 23:45

Mooi beestje, ziet er goed uit :)

Vraagje: wat voor commando gebruik je? Want je ziet op de 2e foto je 2 vingers in de lucht, maar op de onderste 2 zie je een zweep in beeld? Heb je je commando aangepast? Zo ja, waarom?

(gewoon uit nieuwsgierigheid, ik lees graag waarom mensen voor een bepaald commando kiezen, kan ik dat ook weer meenemen in onze verdere ontwikkeling :) ).

_Grietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 10:14

saral schreef:
Goed gedaan, al een hele vooruitgang!

Ik heb ook nog een praktische vraag hierover, heeft hij hierbij wel eens last van zijn knieën? Ik bedoel, het is een flinke belasting voor de knieën en je ziet zo vaak dat dat een kwetsbaar punt is bij Friezen. Wat is jouw ervaring hiermee?

Groetjes, Sara

Hallo,
Hielke heeft bij mij nog nooit last gehad van zijn knieen, of ergens anders last van gehad.
Daar komt wel bij dat hij geen échte fries is, hij is gekruist met een new forest en is een oersterke pony qua gezondheid, is ook nog nóóit ziek geweest.
Weet daarom niet hoe het is bij rasechte friezen, maar onze friese hengsten spelen altijd met elkaar in de wei en dan beginnen ze ook vaak te steigeren, en dan ook nog veel hoger dan hielke dat doet, en die hebben ook nog nooit wat gehad met hun knieen of iets anders.
Hoop dat je er toch nog wat aan hebt .
Mvg Grietje

Hoo, zie nu ook dat ik je hetzelfde via pb had gestuurd :P
Laatst bijgewerkt door _Grietjee_ op 02-01-11 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_Grietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 10:20

[***] schreef:
Mooi beestje, ziet er goed uit :)

Vraagje: wat voor commando gebruik je? Want je ziet op de 2e foto je 2 vingers in de lucht, maar op de onderste 2 zie je een zweep in beeld? Heb je je commando aangepast? Zo ja, waarom?

(gewoon uit nieuwsgierigheid, ik lees graag waarom mensen voor een bepaald commando kiezen, kan ik dat ook weer meenemen in onze verdere ontwikkeling :) ).

Ik deed het eerst met mijn handen omhoog en dan kort maar krachtig hoog roepen.
Nu doe ik de zweep erbij omdat ik dat toch wel wat veiliger vind qua afstand, en ik raak als hij omhoog komt ook licht zijn benen aan, zodat hij die ook vooruit slaat.
Nu doe ik het nog steeds wel met mn handen, maar meestal pak ik de zweep er toch liever even bij omdat ik niet onthoofd wil worden :P.
Nu valt dat met hielke wel wat mee qua afstand, maar neem toch liever het zekere voor het onzekere. :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:47

Hele mooie verbetering! :))