MisticRider schreef:goede foto's moet inderdaad nog komen, deze foto's zijn maar tijdelijk.
zelf liep er bij mij een Atje voor, dit kon maar was niet zo mooi kwa verhouding
er heeft een fjord voor gelopen, en dat paste goed (dat was (denk ik) een D pony?)
dus het lijkt mij dat alles daar tussen er ook voor kan.
prijs zal ik nog is overna denken.
Dan vraag ik mij af of je dit wel juist hebt beoordeeld. 'Was niet zo mooi qua verhouding' bekent dus wagen te groot en te hoog voor een A pony, dus zeker ook voor een shet, misschien ook nog voor een B-tje.
Heb zelf ook een soort van omgebouwde concourswagen gehad (of nouja, zelf, wagen was niet van mij), daar had een haflinger voor gelopen. Ja tuurlijk al had je er een Belgisch Trekpaard voor gespannen, dan kan je zeggen dat dat er ook voor heeft gestaan. Voor maatje haflinger was hij wat te klein, voor een shet was hij eigenlijk echt te hoog en voor een a/b pony ook nog wel.
Conclusie; C/D pony, pérfect. Voor de rest dus níet geschikt.
Echt; het is haast niet mogelijk dat alle maten er maar zo voor passen. + dat ik me niet kan voorstellen dat je een béetje fjord/haflinger tussen dat lamoen kan proppen zonder een rollade van paard met tuig te krijgen.
Dat je de foto's voor tijdelijk hebt neergezet is eigenlijk heel erg jammer; dit is toch een eerste indruk die je wekt, en die indruk is niet al te 'netjes' zeg maar. Dan had je echt beter kunnen wachten met je advertentie, of je advertentie wel plaatsen met het bericht: foto's worden zsm toegevoegd', en er dan even een paar uur de tijd voor nemen om het ding mooi te wassen en van schimmel/mos te ontdoen en mooi op de foto te zetten.
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 20-12-10 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt