een heet op papier ski girl en de vader daar van is no ski en de moeder sailing home,zij moet op de baan gelopen hebben,verder heb ik hier niks van.ik zou graag hier meer over willen weten ook alle info over haar vader en moeder zijn welkom.deze merrie is van 1998.
ze is van mijn schoonvader.deze is er helaas een aantal jaar geleden afgevallen(stijgeren),sinds dien word er niks meer echt mee gedaan.
de andere engelse volbloed merrie is van mij en heb ik vanaf haar 3de bij mij,haar naam is gipsy en de naam van vader is sydney raaphorst,de moeder is ginie.deze merrie heeft nooit op de baan gelopen en heb ik enkel altijd recreatief gereden(bijna alleen buitenritten).ook race ik vaker buiten met haar en ik weet zeker als ze goed getraind zou zijn ze het goed op de baan zou hebben gedaan.ook over haar vader en moeder zou ik meer info willen hebben.
hier foto's van de 2 dames:

rechts is de merrie van no ski en in het midden de merrie van sidney raaphorst

dit is ook de merrie van sydney raaphorst
de merrie van sydney raaphorst is een merrie van rond de 160cm dus een klein paardje,de merrie van no ski is een flinke merrie ook wel aan de maat 167cm ongeveer
wie kan mij dus meer vertellen over het verleden van ski girl,of over de ouders(hoogte,karakter,prestatie;s etc)
wie kan mij meer vertellen over de ouders achter mijn paardje gipsy?
ps als het verkeerd gepost is mijn excusus