Beste mensen, Ik heb voor school een nieuw product bedacht voor de voltige en eventueel voor longeren. De SClip......
De SClip is een clip waarmee je ervoor zorgt dat het singeldek tijdens het voltigeren of trainingsgericht longeren niet onder de singel vandaan schuift. Hierbij beschadigt het niet de singel en zal het het paard niet irriteren of in zijn bewegingen beperken. De SClip wordt om het singeldek en de singel heen geplaatst en houdt hiermee beiden strak tegen elkaar aangedrukt waardoor het singeldek niet meer kan verschuiven. De SCLip is in meerdere maten verkrijgbaar, het ‘scharnier’ is flexibel en de sluiting is afstelbaar wat ervoor zorgt dat de SClip om ieder singeldek en om iedere singel heen past.
Ik zou jullie willen vragen om de volgende vragen te beantwoorden zodat ik kan onderzoeken of er behoefte is aan de SClip.
1. Heb je bij het longeren van uw paard wel eens problemen met het verschuiven van het singeldek? o Ja o Nee (bij nee hoeft u de vragenlijst niet verder in te vullen, hartelijk dank voor uw medewerking.) 2. Als dit gebeurt, gebeurt dit dan op de plaats achter de ellebogen van het paard/ pony? o Ja o Nee 3. Denk je dat de SClip een oplossing zou kunnen zijn voor dit probleem? o Ja o Nee 4. Gebruikt u andere mogelijkheden om dit probleem op te lossen? o Ja, namelijk………………………….. o Nee 5. Zou je de SClip aanschaffen hiervoor? o Ja o Nee 6. Wat zou je voor een set SCLip’s willen betalen? o 5 – 10 euro o 10 – 20 euro o 20 – 30 euro
1. Heb je bij het longeren van uw paard wel eens problemen met het verschuiven van het singeldek? o Ja 2. Als dit gebeurt, gebeurt dit dan op de plaats achter de ellebogen van het paard/ pony? o Nee 3. Denk je dat de SClip een oplossing zou kunnen zijn voor dit probleem? o Ja 4. Gebruikt u andere mogelijkheden om dit probleem op te lossen? o Nee 5. Zou je de SClip aanschaffen hiervoor? o Ja 6. Wat zou je voor een set SCLip’s willen betalen? o 5 – 10 euro
1. Heb je bij het longeren van uw paard wel eens problemen met het verschuiven van het singeldek? o Nee (bij nee hoeft u de vragenlijst niet verder in te vullen, hartelijk dank voor uw medewerking.)
Kan me ook eigenlijk totaal geen voorstelling maken van wat de bedoeling is. Met een goed passende singel en dekje lijkt mij het grootste probleem ook al op gelost?