Aaah jammer, heb net mijn boeken over grondwerk en loswerken van emiel voest verkocht op marktplaats! Wij hebben gastlessen gehad van Emiel Voest tijdens m'n studie.
XxLiindsaYxX
Omdat die mensen zeiden dat het paard er heel positief op reageerd en het leuk vind:) Dus waarom zou ik dat dan niet doen..? het lijkt me ook wel leuk weer eens wat bij te leren!
hmm jah ik ben in elk geval beetje aant rondkijken.. Ga van de week even naar de bibliotheek kijken of ik wat kan vinden.. wil me er zowiezo wel in verdiepen:)
Er is op Bokt heel veel te vinden, en ook op de rest van internet. Voor Emiel Voest kun je het beste op de site kijken en als dat is waar je je in wilt verdiepen (prima begin) dan kun je een boek of dvd kopen.
Kijk rond, dan kun je hier veel concretere, gerichte vragen stellen, wie weet kan iemand je helpen.
Echt een aanrader: www.paardenbasis.nl Dit is in Achtmaal dus niet zo heel ver van jou vandaan. Ik wil je eventueel ook wel een keertje op weg helpen met loswerken/ dubbele lijnen.
er bestaan een heleboel leuke cursesen bijvoorbeeld bij paarden basis of bij emiel voest zelf leuk dat je het leuk lijkt ik vind het ook echt heel leuk
vonny1993
Geplaatst: 12-04-11 21:44
Ik werk al jaren volgens emiel. En ik en mijn paard vinden het erg leuk! Met de basis van emiel kan je nog alle kanten op! Je kunt op de site kijken van Emiel daar staan ook mensen op die hij heeft opgeleid en dan kan je bij hun op het bedrijf een curcus volgen. Ook zijn boeken zijn wel erg leuk! loswerken, grondwerk, dubbele lijnen. en ook het boek de 5 elementen is erg interessant!!
Ik kan je een cursus van Emiel Voest van harte aanbevelen! Kijk maar eens op de site voor het aanbod. Een aantal jaren geleden heb ik een tweedaagse cursus gevolgd. Ik heb niet alleen veel geleerd, maar ook een erg leuk weekend gehad.
Voor het ene koppel werkt dit en het andere koppel werkt dat. Kijk eens of je voor jezelf en je paard uit kunt zoeken wat voor jullie het beste werkt. Iedereen heeft zijn of haar methodes, maar je kunt ook van alles wat mee pakken. Luister naar je paard...
Ts, ik zou ook zeggen dat Voest een hele goede keuze is. Ik heb me veel in hem verdiept en hij werkt in mijn ogen op de beste en fijnste manier t.o.v zowel het paard als de mens..
Ik heb les van iemand die werkt volgens de methode van Voest. Ik vind het echt geweldig. Ik heb net twee maanden een paardje en door een combi van omstandigheden hebben wij geen droomstart gehad. Ik kreeg van iemand deze instructrice aanbevolen en ik vind het geweldig. Wij zijn als combinatie al zoveel vooruit gegaan en we hebben samen zoveel posotiefs geleerd. Voor mij werkt het perfect!
Jojootje, mag ik vragen wie dat is? ik zoek namelijk ook een instructeur.
fjordnina
Geplaatst: 18-04-11 20:59
Slofje schreef:
Jojootje, mag ik vragen wie dat is? ik zoek namelijk ook een instructeur.
Ik weet niet of je toevallig al via pb een antwoord hebt gehad, maar degene die ons les geeft is Zefanja Vermeulen van werken in balans. Haar website is www.workinbalans.nl