Jambette

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xNicky_

Jambette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:23

Hallo,

Mijn verzorgpony Ruly kan sinds een tijdje de jambette. Ze had het na een paar keer oefenen al helemaal door.
Ze gooide alleen d'r been nog niet zo hoog op. Dit doet ze nu wel. :D

't filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=iJRkkqV_yuU

ook onder de man(vrouw) kan ze hem
filmpje komt eraan

zoals jullie zien gaat ze als ik wegloop de jambette nog een keer doen, dit is dus een beetje het probleem, ze doet het nu constant.
Ik ben ook een tijdje bewust de jambette niet meer gevraagd omdat ze het dan constant blijft doen.
Ik negeer het wel gewoon, maar ze houd er niet mee op haha.
Weten jullie mischien wat ik kan doen?

Captain

Re: Jambette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:37

Negeren negeren en nog eens negeren.
Geen negatieve aandacht door 'Nee' te roepen of door te straffen want negatieve aandacht is ook aandacht.

Blijf het negeren, desnoods dagen/weken achter elkaar. Je paard zal vanzelf wel doorkrijgen dat het alleen maar moeite kost om het been op te tillen en dat ze er vervolgens niks voor krijgt. Volhouden dus! ;)

xNicky_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:39

H_Nalanta schreef:
Negeren negeren en nog eens negeren.
Geen negatieve aandacht door 'Nee' te roepen of door te straffen want negatieve aandacht is ook aandacht.

Blijf het negeren, desnoods dagen/weken achter elkaar. Je paard zal vanzelf wel doorkrijgen dat het alleen maar moeite kost om het been op te tillen en dat ze er vervolgens niks voor krijgt. Volhouden dus! ;)

oke dankje:D