OP dit forum kun je geregeld topics lezen, over mensen en paarden met longeerproblemen. Mijn opvatting is, dat mensen het nemen van rijlessen heel gewoon vinden, maar dat men snel geneigd is te denken, dat iedereen van zichzelf wel correct kan longeren. (en daarna heel vaak het paard of zichzelf tegen komen) Ik was wel nieuwsgierig naar jullie meningen. Zelf neem ik nog steeds regelmatig lessen, om me er nog meer in te bekwamen met als doel zelf uiteindelijk les te gaan geven. Maar daar voor wil ik toch weten, of hier echt vraag naar is.
Ik geef zelf longeerlessen, zowel enkele als dubbele longe en evt gecombineerd met zitles of grondwerktraining. Ik merk niet een hele hoge vraag hiernaar, meestal zijn het mijn eigen lesklanten die het meepikken zo 1x per 2 maanden
HippoLogic
Geplaatst: 22-10-10 18:40
Er zal ongetwijfeld veel animo voor zijn. Lammert Haanstra is volgeboekt.
Ik zoek al lang iemand die me longeerlessen kan geven en tot bij mij wilt komen, maar nog niemand gevonden... dus er is zeker markt voor, aangezien ik al afzie met mijn paard aan een enkele longe met hoofdstel rond te krijgen, en ik graag met een dubbele longe zou willen leren werken, kan ik het echt wel gebruiken.