Natuurlijk is het leuk om altijd filmpjes en foto's te laten zien waarop het goed gaat, maar het is natuurlijk ook wel eens grappig om te laten zien als het gewoon niet helemaal goed gaat

Ook al ben ik zelf al jaren bezig met grondwerk, vrijheidsdressuur, rijden, noem maar op, tja ik ben ook niet perfect en bij mij gaat het zoals jullie zien dus ook wel eens mis. Wou het gewoon even delen!
Ik weet niet meer de precieze data van de filmpjes, maar ze dateren van denk 2007 tot afgelopen zomer.
Filmpjes zijn een beetje raar uitgerekt in de breedte, iig hier wel, weet niet hoe het komt, maar denk een foutje bij het opslaan tijdens het achter elkaar zetten van de filmpjes.
Filmpje 1: Bo heeft net geleerd een bal op te pakken, maar hier dus té enthousiast en gooit dus na het oppakken heel per ongeluk gericht zó bovenop de camera

Filmpje 2: Tijdens een vakantie op Texel. Indy doet een pasje op zij voor een golf en ik verlies mijn balans

Filmpje 3: Bezig met het aanleren van de verheven draf, Indy erg enthousiast in het spelen en ik ben veels te veel bezig met het geven van aanwijzingen, houdt mijn eigen ruimte niet in de gaten en loop dus klem tussen paard en hek.
Filmpje 4: Indy schrikt van het plotselinge geblaf van een hond en maakt een grappige move, daarna heel hard snuiven van opwinding

Filmpje 5: Ik ben een beetje simpel aan het rondrennen in de sneeuw, maar struikel over de sleep die onder de sneeuw ligt (en ik dus niet had gezien)
Filmpje 6: Gewoon heel erg grappig in slowmotion

Filmpje 7: Loswerken met Indy, ik geef per ongeluk tegenstrijdige signalen en mijn pony springt hierop netjes met een boog over de omheining heen

Filmpje 8: Zijn aan het filmen en kom op het idee om eens van bovenaf te filmen. 2 dingen tegelijk doen lukt mij blijkbaar niet, want mijn pony stopt voor de hindernis.
Filmpje 9: Waren wat filmopnames aan het maken voor een bepaald project. We waren bijna klaar, tot Indy besloot dat ze nu toch wel eindelijk eens in het diepe wou en trok mij zo door het water heen.
Filmpje 10: Tijdens een training in het bos, toevallig waren we elkaar aan het filmen hoe we in galop, heuveltje af en heuveltje op gingen. Dat resulteerde bij mij tijdens het filmen toevallig in deze mega hoge bok.
Filmpje 11: Ik laat Bo een beetje steigeren en ben voor de grap tegelijkertijd een filmpje aan het maken met mijn mobiel, alleen tja 2 dingen tegelijk werkt dus blijkbaar gewoon niet, Bo haakt met haar been over de leadrope en hierdoor wordt mijn telefoon dus gelanceerd

No people or horses were harmed during this video, maybe soms egos!
Wil ik gelijk van de gelegenheid van dit topic gebruik maken om even onze Spaanse pas onder het zadel te tonen, alleen jammer van mobiel kwaliteit:
Veel plezier met kijken en reactie zou leuk zijn!