Het kan niet altijd goed gaan natuurlijk......

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Het kan niet altijd goed gaan natuurlijk......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 10:50

Nadat ik laatst eens mijn hele harde schijf aan het doorzoeken was op bepaalde filmpjes, kwam ik ook op wat filmpjes, waarvan ik dacht *oeps* :o

Natuurlijk is het leuk om altijd filmpjes en foto's te laten zien waarop het goed gaat, maar het is natuurlijk ook wel eens grappig om te laten zien als het gewoon niet helemaal goed gaat ;)

Ook al ben ik zelf al jaren bezig met grondwerk, vrijheidsdressuur, rijden, noem maar op, tja ik ben ook niet perfect en bij mij gaat het zoals jullie zien dus ook wel eens mis. Wou het gewoon even delen!

Ik weet niet meer de precieze data van de filmpjes, maar ze dateren van denk 2007 tot afgelopen zomer.

Filmpjes zijn een beetje raar uitgerekt in de breedte, iig hier wel, weet niet hoe het komt, maar denk een foutje bij het opslaan tijdens het achter elkaar zetten van de filmpjes.

Filmpje 1: Bo heeft net geleerd een bal op te pakken, maar hier dus té enthousiast en gooit dus na het oppakken heel per ongeluk gericht zó bovenop de camera :')
Filmpje 2: Tijdens een vakantie op Texel. Indy doet een pasje op zij voor een golf en ik verlies mijn balans :')
Filmpje 3: Bezig met het aanleren van de verheven draf, Indy erg enthousiast in het spelen en ik ben veels te veel bezig met het geven van aanwijzingen, houdt mijn eigen ruimte niet in de gaten en loop dus klem tussen paard en hek.
Filmpje 4: Indy schrikt van het plotselinge geblaf van een hond en maakt een grappige move, daarna heel hard snuiven van opwinding :D
Filmpje 5: Ik ben een beetje simpel aan het rondrennen in de sneeuw, maar struikel over de sleep die onder de sneeuw ligt (en ik dus niet had gezien)
Filmpje 6: Gewoon heel erg grappig in slowmotion :+
Filmpje 7: Loswerken met Indy, ik geef per ongeluk tegenstrijdige signalen en mijn pony springt hierop netjes met een boog over de omheining heen :+
Filmpje 8: Zijn aan het filmen en kom op het idee om eens van bovenaf te filmen. 2 dingen tegelijk doen lukt mij blijkbaar niet, want mijn pony stopt voor de hindernis.
Filmpje 9: Waren wat filmopnames aan het maken voor een bepaald project. We waren bijna klaar, tot Indy besloot dat ze nu toch wel eindelijk eens in het diepe wou en trok mij zo door het water heen.
Filmpje 10: Tijdens een training in het bos, toevallig waren we elkaar aan het filmen hoe we in galop, heuveltje af en heuveltje op gingen. Dat resulteerde bij mij tijdens het filmen toevallig in deze mega hoge bok.
Filmpje 11: Ik laat Bo een beetje steigeren en ben voor de grap tegelijkertijd een filmpje aan het maken met mijn mobiel, alleen tja 2 dingen tegelijk werkt dus blijkbaar gewoon niet, Bo haakt met haar been over de leadrope en hierdoor wordt mijn telefoon dus gelanceerd ;)

No people or horses were harmed during this video, maybe soms egos!

Wil ik gelijk van de gelegenheid van dit topic gebruik maken om even onze Spaanse pas onder het zadel te tonen, alleen jammer van mobiel kwaliteit:

Veel plezier met kijken en reactie zou leuk zijn!

zonnetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:57

Wat een leuk filmpje, leuk om jullie zo samen bezig te zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 11:33

Wat leuk om eens te zien! :D

Bojangles schreef:
Filmpje 7: Loswerken met Indy, ik geef per ongeluk tegenstrijdige signalen en mijn pony springt hierop netjes met een boog over de omheining heen :+
Filmpje 9: Waren wat filmopnames aan het maken voor een bepaald project. We waren bijna klaar, tot Indy besloot dat ze nu toch wel eindelijk eens in het diepe wou en trok mij zo door het water heen.
Filmpje 10: Tijdens een training in het bos, toevallig waren we elkaar aan het filmen hoe we in galop, heuveltje af en heuveltje op gingen. Dat resulteerde bij mij tijdens het filmen toevallig in deze mega hoge bok.

Vind vooral deze geweldig .. Filmpje 7 was echt wel van "oeps, paard weg" :+ :')
Filmpje 8 heb ik vorige zondag ook gehad, alleen niet in het water (gelukkig), meneer vond het maar niks dat de rest al wegging en wij (nog) niet .. en toen hing ik er ook achter .. Heb 'm alleen wel even duidelijk gemaakt dat ik met zo'n dingen NIET kan lachen :o Maar dat was ook niet in het water natuurlijk, is toch iets makkelijker :))
Filmpje 10 is echt super!! Indy maakte er gewoon nog een extra, zelfbedacht heuveltje van! ;)

Vind jullie nog steeds geweldig, maar stiekem is het toch ook wel leuk om te zien dat het niet altijd goed gaat :)) :Y)

Ilsje_007

Re: Het kan niet altijd goed gaan natuurlijk......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 11:40

Geweldig al die bloopers (heel leuk om dat ook eens te zien), vooral filmpje 5 is fantastisch. Jij ligt daar in de sneeuw en je paard staat gelijk stil van: euhhh baas wat doe jij daar op de grond? Volgens mij hebben jullie heel veel lol samen!

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 11:51

Super grappig filmpje!!
Heel dapper dat je ook de slechte momenten durft te tonen :))

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 12:30

Tnx voor de leuke reacties :o

We hebben inderdaad veel lol samen, maar plezier staat hier gewoon altijd voorop!

En tja het kan inderdaad niet altijd goed gaan, daar kom ik gewoon eerlijk voor uit :))

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:36

Haha, wat leuk om te zien! :D
Achja, zo heeft iedereen wel eens z'n bloopers toch?

Een dingetje, ik zag op filmpje 7 dat je de musketonhaak in je drijvende hand hebt, en de rest van het touw in je leidende hand. Ik zou het omdraaien als ik jou was, als je paard dan een keer niet reageert op een drijvende hulp kan je altijd nog een keer je touw uitgooien richting haar kont ;)

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:46

Leuke spikkel heb je!
Ik vind eigenlijk alleen die buikschuiver van jou in de sneeuw een echte blooper.
Al die andere dingen zijn in mijn ogen dingen die gewoon regelmatig gebeuren.... als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik vond het leuk om te bekijken. Leuk om te zien wat je allemaal met je paard doet.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 12:51

@Marloes: Als je heel goed kijkt, musketon heb ik in leidende hand als je goed kijkt en uiteinde in drijvende hand :+ :D Heb alleen inderdaad het overige touw teveel in de leidende hand. Was zo druk aan het spelen en aan het laten omspringen en van hand veranderen en keren dat ik er gewoon een potje van maakte van het touw op het einde _O-

Maar ik moet zeggen, het blijft een erg kneuzig stukje :+

@polly2, ja sorry ik kan er niet meer van maken dan het is :D Ben blij dat ik verder niet zo'n stuntpiloot ben :)) En het moet ook maar net toevallig op film staan!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:53

Ik vind het knap dat je ook je 'slechtere' momenten durft te laten zien, dat zie je niet snel :D !

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:57

Oh, oke :')
Omdat het stukje touw in je drijvende hand zo naar beneden hing zeg maar leek het alsof je daar je musketonhaak had.
Achja, veel oefenen dan gaat het overpakken ook vanzelf :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:58

Ondanks dat het bloopers zijn zie je er ook vooral heel veel lol in :D :D

Filmpje dat jij valt in de sneeuw en zij gelijk stopt zo van :? of die van dat doelbewuste 'ik heb er genoeg van en ga nu door het water' (herkenbaar trouwens := ).

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:06

Hahahaha Joyce! :')
Ge-ni-aal!

Jullie zijn zó leuk! :j

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:06

Ik en mijn dochtertjes hebben dubbel gelegen!! Errug grappige filmpjes!! leuk...

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:25

_O-

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:26

dat einde _O-
CRASH einde van je mobiel :')

Zo paard zo baasje eah? O:)

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:27

haha egt grappig! :P

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:34

heel leuk dat je dit met ons wilt delen! Je kunt goed het plezier zien wat je hebt met je paard, dat is leuk!
Toen je languit in de sneeuw lag, moest ik eigenlijk wel een beetje sadistisch lachen. hihi.

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:38

Oke, filmpje 6 is echt té grappig! _O-

Dreamable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:51

Lachen dit!!! Dat filmpje dat je languit gaat in de sneeuw vind ik zo cute, want je paard stopt direct en gaat met z'n hoofd naar je toe, zo van: "huh wat doe jij daar nou, alles in orde??". En het filmpje van flemen in slowmotion is zoooo grappig, lag echt even dubbel om de gekke bekken die je paard trekt. Echt heel leuk!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:57

Die sneeuw bloober is echt gu-wel-dig :D
Echt wat een band hebben jullie, niet normaal!
Heerlijk hoofd heeft Indy ook :))

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 17:17

Oei, die bok in het bos.. :oo
Ik mag hopen dat er geen 'Knop' op dat zadel zit?!

Auw.. :o

anyw1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 17:34

wat leuk dit! super dat je het erop zet! erg gelachen, dankjewel!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:11

Zo leuk !

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:11

hahaha ik heb me dood gelachen bij dat filmpje in het bos je werd echt gelanceerd! enne die mobiel leeft die nog? :j en die spaanse pas is zoooo mooi :wow: