Een filmpje met stukjes vrijheidsdressuur, grondwerk en rijden. Flame is 3,5 jaar oud en 2 maanden onder het zadel Filmpje is gemaakt door mijn geweldige zusje!
Ben benieuwd wat jullie het meeste aanspreekt!
Laatst bijgewerkt door westernjo op 19-10-10 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Resfeber
Geplaatst: 19-10-10 21:34
Ziet er super leuk uit! Jullie hebben er echt plezier in zo te zien..
Maflinger_S
Geplaatst: 19-10-10 21:36
Lekker bezig saampjes. Ziet er relaxed uit. Hij reageert echt goed op jouw lichaamstaal.
EarthFocus
Geplaatst: 19-10-10 21:38
ligt het aan mij, of loopt ze heel erg op eieren en onregelmatig?
Jullie hebben er zo te zien allebei veel lol in! Ook ik zie dat het paard in de draf soms niet zuiver loopt, niet op alle beelden maar aan het begin als je rijdt en draaft loopt hij echt niet goed, los draaft hij beter. Misschien eens een puntje om op te letten?
Wat een ongelofelijk leuk ding zeg! jullie passen wel bij elkaar geloof ik, leuk
Alleen, ik heb ook echt het idee dat ie niet regelmatig loopt, en ik denk dat het vanuit zn rug komt, in de dat laatste stukje galop zie je dat hij zn rug erg vast houd.
spatter
Geplaatst: 20-10-10 08:04
flame is leuk! hij kan al aardig wat kunstjes
hij houdt inderdaad zijn rug wat vast, maar dat zal ook jongigheid zijn, kwestie van trainen op meer ruggebruik pas wel op dat je nog niet te langzaam wilt gaan in een zware bak, dat is nog te moeilijk en dan krijg je dat het lijkt of hij onregelmatig is gewoon lekker voorwaarts rijden en pas als hij dat in een vast tempo kan aanhouden beginnen met schakelen in tempo
Tiep
Geplaatst: 20-10-10 12:06
Dat het lijkt alsof hij onregelmatig loopt komt denk ik omdat het allemaal piep kleine stukjes uit langere filmpjes zijn. En dan heb ik net het ene stukje eruit geplukt dat flame het net ff niet snapte, of dat hij was afgeleid (dus wat langzamer) etc..
Verklaring
Anouk_M
Geplaatst: 20-10-10 12:10
Mooi filmpje! Ziet er fijn ontspannen uit allemaal. Super leuk paardje heb je onder je kont
De binnenbak is net nieuw en nog niet klaar. Het zand ligt nog ontzettend regelmatig. Dat is wat je in het begin ziet in draf, daar struikelt hij iets over de grond. Hij zit absoluut niet vast in z'n rug, is maand geleden nog nagekeken door de osteopaat. Maar fijn dat jullie opletten.
gillian
Geplaatst: 20-10-10 15:29
Leuk filmpje Jo!! Als de bodem van de bak straks netjes vlak ligt, zal ie wel beter lopen. Zie hem niet kreupel lopen, hij heeft wel wat moeite met z'n balans. Bak is dan ook nog erg zwaar op sommige stukken en hij is nog niet lang onder het zadel.
Wat mij het meest aanspreekt is de muziek....erg mooi. Nee hoor grapje. Zelf vind ik dat stukje dat jij samen met hem door de wei rent het mooist. Ik kan enorm genieten van paarden aan het werk maar zo los blijven ze voor mij het mooist. Succes.