Hij heeft al een autoband met velg gesleept en ik heb ook al verschillende keren op de autoband gezeten. En gisteren heeft hij voor het eerst voor een karretje staan (tussen de disselbomen
) nog niet op het karretje gezeten dat komt de volgende keer weer. Heb hulp van verschillende personen bij mij op stal en ik heb geen haast. Wat dit jaar nog niet lukt doen we volgend jaar wel. Hij pikt het allemaal heel erg snel op (naar mijn menig iets te snel vandaar dat ik heel rustig aan doe) en vindt het heel erg leuk. Ik kon hem gisteren al zijn hals laten strekken, kleine en grote voltes voor de kar alleen halthouden vindt hij nog erg moeilijk. Ben ook nog maar een kwartier per week bezig met hem. Maar ik kan hem wel helemaal los op- en aftuigen. Ben ook beretrots op mijn beestje.
Maar de staleigenaar heeft een beetje weinig tijd op het moment om de bak te slepen. Dus ik wou hem wel helpen (ook eigen behoud van de paarden), want er zit al een hele hoefslag in de bak. En ik vind dit gelijk een goede oefening voor hem en hij doet er wat nutigs mee.