[AR] kussens wagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mastrootje

kussens wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 13:01

hopelijk heb ik over een maandje m'n wagen, maar er zitten geen kussens bij.

hij ziet er exact zo uit (even foto van google):

http://www.bosgra.nl/3824.JPG

Wat adviseren jullie kwa kussens? er zit onder de stoel een soort luikje heb ik gezien, daar kunnen we dan spullen zoals halster indoen. En dat betekend dus ook dat ik niet het hele ding dicht kan maken met de meest gebruikte kussens, want dan kan ik hem niet meer openen.

wat denken jullie?

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:25

Ik heb een periode met een zelfde soort wagen gereden. Hier ging een los bokkussen op, dus als we iets uit de bok nodig hadden opstaan, kussen eraf, luikje open.
Ging altijd prima.
Een kussen met een 'luik' erin lijkt me niet handig. Je moet toch opstaan om het luik open te doen.
Dus in die zin kun je wel een gangbaar bokkussen aanschaffen, mits de maten overeen komen.

Mastrootje

Re: kussens wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 21:27

Ik bedoel dat er een luik in de bok zit, dus dat betekend dat het kussen eraan aangepast moeten worden.

Ik wil ze liever wel vastmaken, heb paar dagen terug gehoort van een menner die ook losse kussens gebruikte en van de bok afvloog (en daarbij haar pols brak) dus liever iets dat ik vast kan nieten/lijmen/binden

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:00

Oké, dan heb ik je verkeerd begrepen.
Zit het luik recht in het midden?

Mastrootje

Re: kussens wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 12:35

Volgens mij zit ie aan de zijkant, zo rond waar de menner zit. Ik zal binnenkort even gaan kijken :)