Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
8nnemiek schreef:Ik vind die hele term 'natural' nogal vaag eigenlijk.
Ik heb geen idee wat een natural precies is
8nnemiek schreef:Volgens mij zijn het vooral de wedstrijdruiters die het als natural zien, toch?
Zo van; die zijn weer indiaantje aan t spelen met hun bitloze hoofdstel en bareback-pad, en een boomloos zadel wordt toch vaak gezien als een uitgebreide bareback-pad.
En ook genoeg mensen die elke boscrosser als natural bestempelen.
Cowhorse7 schreef:geen idee, als je aan bomen denkt denk je ook aan de natuur toch>?? dus boomloos is niet echt natural....
Ireen_ schreef:Ik denk omdat er weinig wedstrijdruiters met boomloos zadel rijden, boomloos --> boscrossen --> natural.. zoiets?? Denk dat het idee vooral daar vandaan komt. Je ziet toch vaker de combi boomloos en bitloos dan boomloos en wedstrijdruiter.
Maar het klopt niet nee
Ik heb jaren boomloos gereden met mijn haf, nu met mijn 2e paard weer een boomzadel. Beide paarden wel bitloos en geen krachtvoer, mijn hafje op ijzers en mijn arabier zal er nooit op komen. Haf in een uitloopstal en arabier alleen overdag naar buiten.. Met mijn arabier bewust met NH bezig, met hafje ging dat vanzelf.. Help, zou er bijna een identiteitscrisis van krijgen![]()