In de winter wil ik mijn koetsje gaan "pimpen". Ik wil hem helemaal opnieuw verven en de banken vernieuwen en verbreden. Hiervoor zoek ik schuimrubber en skai/nepleder.Weet iemand waar ik dit zou kunnen bestellen? Heeft iemand nog goede ideeën om er een fraai karretje van te maken. De planning zover is paars /rose met paarse vlammen.
ik heb destijds het bokkussen van mijn oude recreatiewagen opnieuw bekleed met skai. gekocht bij een zeilmaker. super kwaliteit en relatief goedkoop. ze hadden ook verschillende kleuren
Mijn nieuwe marathonwagen heeft de bekleding ook van (skai)leer; zowel achterop als het bokkussen, alleen is de zitting van het bokkussen bekleed met een soort suede-achtig leer. Heb er nog naar gevraagd waarom dat was. (skai)leer wordt in de zon erg warm (mijn groom heeft dat achterop al meegemaakt) en daardoor ga je ook eerder 'glijden' en wordt het zweterig als je er echt op zit. Dus het zitvlak van mijn bokkussen is van soort suede, dit blijft lekker koel, ook in de zon, zodat je niet een gigantisch warm en glijderig zitvlak hebt.