Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
keona schreef:we zijn toevallig een week naar overijssel geweest met vakantie,en daar is een meneer die er wel 50 heeft staan verschillende en hij weet er ook een heleboel over te vertellen ook houden hun 1x per jaar een rit in klederdracht waar heel veel mensen naar toe komen met hun klassieke antieke koetsen.
het was in het plaatsje denekamp in overijssel zeker de moeite waard om te gaan kijken.
ook heb ik veel foto's gemaakt daar prachtig.
hij had ook een zeer mooie te koop staan,omdat hij er zelf weinig aan had want het was voor een c pony en zelf rijd hij met haflingers.
paarden115 schreef:keona schreef:we zijn toevallig een week naar overijssel geweest met vakantie,en daar is een meneer die er wel 50 heeft staan verschillende en hij weet er ook een heleboel over te vertellen ook houden hun 1x per jaar een rit in klederdracht waar heel veel mensen naar toe komen met hun klassieke antieke koetsen.
het was in het plaatsje denekamp in overijssel zeker de moeite waard om te gaan kijken.
ook heb ik veel foto's gemaakt daar prachtig.
hij had ook een zeer mooie te koop staan,omdat hij er zelf weinig aan had want het was voor een c pony en zelf rijd hij met haflingers.
weet je toevallig hoe het daar noemde kan ik even opzoeken.
Willy naessens in belgie ken ik persoonlijk deze heeft ook veel euthentieke koets maar daar word niet of zelden met gereden.