Ik heb een fjord en het is een onwijs verveledn ding, opzich niet vals maar af en toe zul je denken dat hij je aan wil vallen.
Nou mijn probleem, ik rij al heel lang niet meer op hem gewoon omdat ik hem niet kan houden en ik dit levensgevaarlijk vind. dus longeer ik hem, maar ook dit is een helse klus!!!! Het gaat namelijk zo, ik krijg hem onmogelijk op de volte en wil ik hem zo ver krijgen dan moet ik hem eerst bij me wegmeppen..... vind dit persoonlijk geen goede actie maarja wat moet ik dan? nou dan loopt hij eindelijk op de volte maar mooi dat ik hem niet linksom krijg.... hij kiest altijd rechtsom. Als hij maar eenmaal op de volte zit is het goed, maar ik vind dit niet de manier. want voor ik hem daar heb blijft hij dus op je aflopen en stijgert hij soms.
Hebben jullie misschien ideeén???? of hoe ik dit beestje weer kan heropvoeden want dit is niet geinig meer. Ik longeer hem gewoon met hoofdstel en een dubbelgebroken bit. ligt het misschien hier aan????
Hoop dat ik wat bruikbare tips kan krijgen want hier hebben we beiden geen plezier in.
Michelle