Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pluttersput schreef:Verschilt wat je wilt hebben![]()
Tuigen zijn vanaf een euro of 50/100 te vinden, en koetsjes idem. Maar dat hangt ook een beetje van je kwaliteit af natuurlijk
suikermeisje schreef:shet tuigen heb je al goede van 175 etc hoor. me zus heeft er marathons meegereden. En je kunt in principe ook met een sulky gaan rijden (een zwarte) en die heb je 2dehandse voor 150/200 euro? en nieuw voor 325 (ponypret.com).
Millanka schreef:suikermeisje schreef:shet tuigen heb je al goede van 175 etc hoor. me zus heeft er marathons meegereden. En je kunt in principe ook met een sulky gaan rijden (een zwarte) en die heb je 2dehandse voor 150/200 euro? en nieuw voor 325 (ponypret.com).
15/200 willen mensen hem niet voor kwijt, ze willen echt bijna de nieuwprijs voor sulkys die al jaren in gebruik zijn en waarvan de bekleding niet eens meer nieuw is![]()
Ik heb me echt rot gezocht naar die dingen maar het is echt niet te doen
JoyCiej007 schreef:Daarbij zijn kruiwagenwielen totaal niet geschikt om onder een wagen of sulky te zetten..... Wielen zijn prima te vinden, maar zijn niet goedkoop.
Ik blijf er toch echt bij dat goedkoop meestal duurkoop is.....
JoyCiej007 schreef:Voor die prijs een degelijk en stevig tuig, of een béetje veilig wagentje vinden, dat is vrijwel onmogelijk.
@ TS: een goed en degelijk tuig moet je toch wel zo'n 200 euro minimaal voor rekenen.
Tel daar een paar honderd euro bij op en dan heb je een echt basic wagentje, maar wel veilig en geen rijdende hoop schroot zoals op MP veel wordt aangeboden.....