Piet Bakker DVD?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

thoraklover

Piet Bakker DVD?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 13:10

Hallo,

Ik heb een shetlander waar ik helaas te groot voor ben geworden. Ik zag toen op bokt een topic van lange teugelen met Piet Bakker. Dit lijkt me wel wat! Ik zag dat hij een DVD had van lange teugelen en ben benieuwt hoe die DVD is voordat ik het koop :) .

Dus wie heeft er ervaring met de DVD van Piet Bakker? :D

Groetjes, thoraklover

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 13:17

Ik heb geen ervaring met de DVD maar wel met Piet zelf. Ik doe regelmatig aan clinics van hem mee, met mijn grote powny waar ik ook mee rijd en ook met mijn mini. Ik vind zijn manier van lesgeven erg prettig, wij hebben er een hoop aan!
Vind het voornamelijk ook heel leuk om met die kleine te doen omdat ik haar zo toch lekker wat kan trainen (dressuurmatig). Ook met mijn grote ondervind ik er veel voordeel van, merk met gewoon erop zitten dat het werk aan de lange teugel een goede invloed heeft op haar.

Enne Piet is gewoon ook een hele leuke, enthousiaste lesgever, met echt hart voor de paarden en pony's!

thoraklover

Re: Piet Bakker DVD?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 13:22

Bedankt voor je reactie! Heeft hij ook een website? Ik kan niks vinden..

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 13:24

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 13:40

bedankt!

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:48

De dvd is echt heel handig, zowel als je echt net wilt beginnen als dat je wat verder bent. De oefeningen worden heel duidelijk stap voor stap uitgelegd :)
Er zit ook nog een handig boekje bij waarin de oefeningen ook nog een x worden uitgelegd.