Maar toch nog even een klein verhaaltje (en natuurlijk wat plaatjes

Ik had het geluk dat ik eerst dressuur mocht starten. Tijdens het losrijden liep My Guy eerst nog niet zo lekker maar toen het eenmaal tijd was om de ring in te rijden voelde hij super aan

Eerste proef ging voor mij gevoel super... tot de laatste lijn. Voorlezer las iets te laat welke kant ik op moest, ik gokte links maar het was dus rechts

Jury uit de auto, vroeg of ik onderdeel 23 nog eens kon herhalen en dan gewoon mijn proef uitrijden. Zo gezegd zo gedaan zou je denken. En dat dacht ik dus ook, totdat ik ineens weer de toeter hoorde en meneer de jury weer de auto uitkwam.

Gelukkig kon ik na dit akkegfietje mn proef ´gewoon´ uitrijden. En, ja dit soort dingen zijn natuurlijk heel simpel te voorkomen. Gewoon niet verkeerd rijden

Het goede gevoel was daarna even weg, maar niet getreurd we gingen gewoon weer aan de bak. Er moest immers nog een proef gereden worden

Tweede proef liep lekker, uiteindelijk heel erg tevreden en blij met mn kleine pony´tje die toch elke keer maar weer zo goed zn best doet!

Vaardigheid helaas 1 balletjes, dus ik kan gelijk My Guy thuis gaan brengen want de barrage zat er niet in

Toen het wachten op de prijsuitreiking. Ik wist al dat dit mijn laatste wedstrijd zou worden (ivm met starten van studie in Belgie over een paar weekjes)...tenzij er natuurlijk iets geks zou gebeuren

En ja hoor, er gebeurde iets geks

Dus toch maar naar Ermelo de 18e (kan nog net voor de start van t studiejaar

Dan ga ik nu maar over tot de foto´s

Dressuur

En nog eentje van de vaardigheid

Groetjes,
Kathalien