Gister Luna even touwhalstertje omgeknoopt om wat met 't blok te doen dat van de week gemaakt is.. Luna staat op een zorgboerderij waar zorg verleend wordt aan deelnemers. Er stond een deelnemer te kijken toen ik ging spelen en op een gegeven moment de leadrope aan haar gegeven, zij ging wel even fixen dat Luna op 't blok ging

Luna is 'n haflingermerrie van 5 jaar en we zijn nu ruim 'n jaar bezig met Parelli. Flinke tussenstop gehad van 'n paar maanden (ik had weinig tijd en vooral geen inspiratie) maar nu een goede maand flink aan de slag, vooral met de basis.
Touwhalster omdoen...

Send (lalalala ik mis de neutrale houding bij mezelf)

Geen idee wat ik hier aan het doen was... Lijkt erop haar naar me toe vragen

Bij 't blok

En erop! (Deelnemer eraf geknipt

Toen heb ik Lieve een halstertje omgeknoopt... Lieve is ons ezelveulen van nu 5.5 maand oud. Ze is een enorme draak, heel erg extravert en ook gewoon enorm speels!
Lieve snapte dan ook direct wat de bedoeling was (tsja, die had dit zelf natuurlijk ook al 100 keer gedaan op de momenten wij niet keken/in de buurt waren en voor ik het halster om deed

Met Lieve doen we echt alleen maar hele korte sessies, ze is nog jong!

Klipgeitje...

Toen ging de deelnemer naar huis en kreeg ik Luna weer terug :-D
Friendly vanaf het blok (met linksonder een Lieve die ondertussen languit lag te slapen)

En daar zat ik!

Meeliften

Vragen naar links te gaan

En genieten/knuffelen

Liefje...

Ik ben zo vreselijk gek op die pony

Commentaar op mijn houding etc. mag, als ik er ook daadwerkelijk iets mee kan

Groetjes!
Ilse