Mijn pony neemt een loopje met me!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xsjoukjex

Mijn pony neemt een loopje met me!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:14

Haai,

Ik heb een probleem,als ik mijn pony bitloos rijd kan ik niet normaal sturen.Terwijl met bit ik de teugels niet eens gebruik. Volgensmij maakt ze gewoon misbruik van de vrijheid. Ik heb al sidepulls,kingekuist en keelgekruist gebrobeert.

FFJill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:16

Ik zou gewoon een halster, misschien gemakkelijkst een touwhalster onder een hoofdstel doen met teugels aan. Rijd dan gewoon met het halster en als het niet lukt gebruik je even je bit?

xsjoukjex

Re: Mijn pony neemt een loopje met me!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:17

Bedankt voor de tip.\!

_Mikey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:19

Als je met bit de teugels niet hoeft te gebruiken, zou je dan niet precies hetzelfde zonder bit kunnen doen?

Ofwel: ben je bang dat je zonder bit niet goed kan sturen en pak je haar daarom te strak aan met de bitloze hoofdstellen? Of ga je gespannen zitten en komen je zithulpen daardoor niet goed door?

xsjoukjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:21

_Mikey_ schreef:
Als je met bit de teugels niet hoeft te gebruiken, zou je dan niet precies hetzelfde zonder bit kunnen doen?

Ofwel: ben je bang dat je zonder bit niet goed kan sturen en pak je haar daarom te strak aan met de bitloze hoofdstellen? Of ga je gespannen zitten en komen je zithulpen daardoor niet goed door?

Ik doe precies hetzelfde als met bit en ik ben zeker niet gespanen.