Rocky Attack Draver

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shrrrn

Rocky Attack Draver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 12:48

Yoehoee.

Ik heb vandaag gegevens ontvangen van mijn draver.
De eigenares is het paspoort kwijt dus ben ik er zelf achteraan gegaan en moest ze zoeken in Duitsland.

Hij heet dus eigelijk Rocky Attack :D en volgens de gegevens heeft hij ook nog wat prijzen gewonnen in de drafsport.
Erg leuk om dit nu allemaal te kunnen achterhalen alleen stond er in het mailtje dat er in 2006 is doorgegeven dat hij is overleden. Beetje vreemd want hij stond vanaf 2003 bij de eigenares waar die nu van is.

Als iemand wat meer weet over Rocky laat het me dan even weten.

http://www.hvt.de/web/traberstamm.nsf/W%20...%20yID/109536

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:03

Wanneer een Draver verkocht wordt als recreatiepaard kan ie bij het stamboek opgegeven worden als verkcoht zonder papieren of als gestorven. Heft dus niets te maken met of het paard nog leeft of niet, puur voor de registratie van het stamboek.

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:06

Jaaaa, ik kan me Rocky nog wel herinneren. Sorry voor mijn trage reactie, ik had dit topic gewoon gemist. Ik heb Rocky meegemaakt in de tijd dat hij in training stond bij Leo Kokkes. Echt een heel lief paard, maar niet echt heel erg snel. Ik reed graag met hem, hij was gewoon een lieverd om te rijden. Verder kan ik me niet echt specifieke dingen meer herinneren, omdat hij er ook niet superlang heeft gestaan. Ik vind het erg leuk om te horen dat hij een leuk leven als rijpaard heeft! 8-)

muiszje

Re: Rocky Attack Draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:09

hij staat ook gewoon bij de NDR.. kan je duitse pagina niet openen zo, moet via omweg

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 20:44

ik ken rocky ok nog wel uit de tijd dat ik bij bas crebas zat en hij daar in training stond