Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tallechie schreef:Het heeft niet alleen met de veiligheid te maken, maar ook met de doorlooptijd van de vaardigheid. Ze hopen zo de spoor breedtes allemaal gelijk te krijgen. Dit scheelt voor de vrijwilligers en de tijd
liberty schreef:Die maat is volgens mij voor het SGWM, bij DV niet, want dan vallen er wel heel veel af! Die spoorbreedte zal er wel komen, maar misschien moeten diegene die daar moeite mee hebben eens een brie schrijven naar de KNHS??
Chestnut89 schreef:KNIP
Dat die minimale maten er komen/zijn is voor veel mensen zuur, maar het is een feit dat er een klein aantal mensen zijn die hun 'kleintjes' wel overvragen en zoals altijd 'verpesten' die het voor de rest. Want ook shetlanders kunnen veel, maar er is een grens. Jammer genoeg zie ik die niet altijd.
eefielover schreef:Bovendien lees ik net op de site dat zelfs 125 niet meer geld maar dat spoorbreedte 125-127 cm word 127 cm. Begrijp ik dan goed dat we zelfs 127 cm achter onze kleintjes moeten hangen?
kanniet schreef:Chestnut89 schreef:KNIP
Dat die minimale maten er komen/zijn is voor veel mensen zuur, maar het is een feit dat er een klein aantal mensen zijn die hun 'kleintjes' wel overvragen en zoals altijd 'verpesten' die het voor de rest. Want ook shetlanders kunnen veel, maar er is een grens. Jammer genoeg zie ik die niet altijd.
En dát gebeurd ook bij de andere maten. Overal zul je enkele mensen zien die hun dieren overvragen, bv door met een dier dat te weinig conditie heeft te starten. Dat verander je niet door een minimum maat in te voeren. Je zou ook kunnen denken aan gewicht/maat eisen (geschiktheid combinatie). Dan sluit je niemand uit.
stormpy schreef:Mocht je met een sulky marathon starten?
Ik rijd ook met een tweewieler en mag zelfs bij indoormarathon niet deelnemen omdat er 4 wielen onder moeten zitten.