[AR] Vandaag me sulky opgehaald, joepie!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chrisss

Vandaag me sulky opgehaald, joepie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 21:36

Heb vandaag me sulky opgehaald voor me shetjes. Ben er heel erg blij mee. Is een niet geremd wagentje, maar wel geveerd. Met een bank, dus je kan er met 2 man opzitten. Is tweedehands, maar ziet er nog heel goed uit en is in een prima staat.

Me shetlanderhengstje loopt al mooi in het tuig. Nu kan ik binnenkort lekker oefenen met me sulky. Als het goed gaat kan ik over een tijdje lekker met hem naar buiten, hier het natuurgebied in en lekker rond toeren. Heb er nu al zin in.

Hoop in de toekomst ook me andere shetlander voor de sulky te kunnen spannen. Helaas is hij nog langzaam herstelende van hoefbevangenheid.

Wie rijdt er nog meer met een sulky? Als we aan de slag gaan, zal ik een paar foto's plaatsen.

Susanne

Re: Vandaag me sulky opgehaald, joepie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:40

Wat leuk, veel menplezier toegewenst! Ben benieuwd naar foto's!

Ik rij enkelspan ook met een tweewieler :)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 02:05

ikke ook.....men er ook wedstrijden mee.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 18:36

Ik heb mijn sulky weggedaan toen ik hem niet in balans kreeg, maar wellicht dat ik er toch weer een ga aanschaffen als ik straks ga lessen bij de menclub. Ik heb nu nog geen frame op mijn trailer dus dan moet ik de kar weg brengen en dan weer terug voor de pony.

Laat je wel foto's zien als je pony ingespannen is? Altijd leuk om te zien :D

Chrisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 22:44

Helaas nog geen foto's, maar heb het weekend even me stoere ventje voor de kar gezet. Echt mooi gezicht en heel fijn om even een paar rondjes te draaien. Is een mooi licht klein karretje en rolt fijn achter me kereltje aan. En het allermooiste is dat onze stoere man het heel erg leuk vindt!

menwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 12:22

veel menplezier toegewenst