Zo n heerlijk gevoel, begin mei is wop naar ons verhuisd en ik had nog nooit met haar gereden voordat ik haar kocht. Heel spannend dus.
Ik heb haar heerlijk helemaal alleen buiten ingespannen en Roel is meegelopen naar het bos om foto s te maken.
Het bos is voor ons een paar honderd meter dus ideaal om een half uurtje te gaan rijden.
Wop had er zo veel zin in toen ze de tuigtas zag kwam ze er gelijk aanlopen zo van jeeee we gaan weer op pad! Zo leuk als je weet dat je er beide plezier in hebt.
Het stelt nog niet veel voor maar voorlopig gaan we enkel nog lekker km maken, weer een beetje spieren en conditie kweken. Als Braveheart lang genoeg alleen thuis kan blijven dan gaan we naar de club en rijtechnisch aan de slag.
Genoeg gekletst hier wat plaatjes.

Volgende keer maar even een vlechtje in dr voorpluk

De terugweg hebben we nog een lekker een stuk weg gepakt, even door het drukke verkeer heen. Mevrouw had de vaart erin en onderweg even een miscommunicatie waarbij zij zoiets had van he als ik nu naar rechts het bos weer induik ben ik eerder thuis.
Op het eind lekker via een lang fietspad weer naar huis

In het bos ook nog lekker een galopje gemaakt.
Wop had er super veel zin in, heel af en toe ging ze even hinniken maar ze heeft voornamelijk genoten en lopen proesten.
We zijn een half uurtje weg geweest en Braveheart is heerlijk relaxt zodra we uit het zicht zijn. Dus dat gaat ook super.