Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pollewoppy schreef:Ik zie zo vaak foto's voorbij komen van mensen die hun paard aan het longeren zijn en dan zelf foto's maken.
Hoe kan je nou én je paard goed laten lopen én een beetje normale foto's maken tegelijk?
Als je zo graag longeerfoto's wil, vraag dan iemand ze te maken en hou je zelf met het longeren bezig. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen. Als ik longeer wil ik de aandacht bij het paard hebben, niet bij de camera.
Bovendien vind ik dat de foto's vaak geen goed beeld geven.
Ben ik de enige?
Chaos schreef:Zie onderstaande link maar eens (Is al een heel oud topic!! )
Maar het kan dus wel.
Edit: Link
[GVL-ITP] Agossie, Talent & Aura aan de longe.
Citaat:Haha, wel grappig dat er in dat topic boven een foto staat: Moet actiever, maar het was lastig zweephulpen geven tijdens het fotos maken..
Pollewoppy schreef:Maar waar laat je je camera dan als je hem niet gebruikt?
Het lijkt me echt zo onhandig...
Chaos: Je hebt me overtuigd
Lovely schreef:Mijn paard is ook nog jong, maar is redelijk goed op afstand bedienbaar, maar ik vind het inderdaad ook onhandig om mijn fototoestel mee te nemen, aan te zetten, juiste programma te kiezen, inzoomen, paard weer in draf zetten, weer kijken, camera gaat dicht, weer aanzetten, knopje indrukken, paard weer in draf zetten enzovoort. 2 keer gedaan en daarna geen behoefte meer aan gehad.
Tigra_ schreef:Ik zou het niet kunnen maar goed heb ook geen ambitie om het wel te kunnen. Als ik met een paard bezig ben ben ik daarmee bezig en niet met andere dingen. Ik eis van het paard dat ze op mij letten en geconcentreerd zijn en blijven dus zou beetje vreemd zijn als ik dan niet 100 % bij het paard ben. Maar goed zo zie ik dat.