[AR] waar aangespannen rijden in zuid limburg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

waar aangespannen rijden in zuid limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 19:21

heeft iemand tips/en plaatsen waar je mooi aangespannen kunt rijden.eventuele routes en kaarten die er van te verkrijgen zijn.alle tips zijn welkom

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 06:40

www.enjoytheride.nl
Hier kun je mooie menroutes in typen of meedoen met een georganiseerde rit.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:56

Schinveldse bossen, Brunssummerheide, Nuth/Hulsberg heeft een route, kanten van Vijlen etc.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 21:54

nuth hulsberg heeft 4 routes is ook een kaart van maar van de rest van de plaatsen zijn geen routes met kaarten dus als je er de weg niet kan dan lijkt rijden daar me niet zo leuk
avaluna schreef:
Schinveldse bossen, Brunssummerheide, Nuth/Hulsberg heeft een route, kanten van Vijlen etc.

RRteam

Re: waar aangespannen rijden in zuid limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 01:19

Schinveldse bossen kom je altijd weer op een punt uit waar je de weg vind daar kun je niet verdwalen

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 06:38

oke,ja had al eens naar een vvv gebeld of daar men routes waren.maar die waren er dus niet helaas.hoorrde dat je daar zo mooi kon rijden.maar als je daar gaat rijden met je 2 span waar kun je dan het beste starten en zijn alle wegen dan breed genoeg om met de koets door heen te rijden. alvast bedankt.

oja en dat er op de brunssumerheide een menroute is weet ik ook maar daar haal ik mijn koets en span niet voor uit want is een ritje van 8kilometer dat vind ik echt teweinig.

ik ben nu wel in het bezit van het men en ruiterroute netwerk in belgische limburg daar heb je 300km aan padden enz
RRteam schreef:
Schinveldse bossen kom je altijd weer op een punt uit waar je de weg vind daar kun je niet verdwalen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 07:16

Ik wilde net zeggen kijk eens in Belgie. Mijn paard staat in Rekem, met 300 kilometer men route. Maar dat heb je dus al gevonden lijkt het :j

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:25

Je kan gewoon je trailer bij infopoint zetten en vanaf daar rijden

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 17:27

keona schreef:
nuth hulsberg heeft 4 routes is ook een kaart van maar van de rest van de plaatsen zijn geen routes met kaarten dus als je er de weg niet kan dan lijkt rijden daar me niet zo leuk
avaluna schreef:

Ik rijd dan op de hei, neem nog een gedeelte Brunssum Schutterspark én de Schinveldse bossen mee ;) , ook wel eens de Teverener Heide, maar dat schijnt officieel niet meer te mogen :o :D