Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PureSylk schreef:Ik zou het gewoon rustig oppakken, zoals je ook doet bij een paard dat het nog nooit gedaan heeft. Je ziet dan vanzelf wel of hij het allemaal nog weet en je een stapje sneller kunt gaan. Meteen in het tuig voor de kar zetten lijkt me een beetje overweldigend.
maaikj schreef:zou hem wel even een paar keer tussen de lijnen laten lopen..
oftewel compleet inspannen, maar ipv een kar er achter jij of iemand anders die er achter loopt..
en zoals jolien zegt, laat 1 of 2 mnsen er voor de zekerheid met een longeerlijn bij lopen voor de zekerheid
LadyGrace schreef:Ik heb een draver van 8 jaar, hij schijnt toen hij jong was, wel beleerd te zijn voor de sulky, maar had geen tallent, dus nooit gekoerst..
WendyBZ schreef:LadyGrace schreef:Ik heb een draver van 8 jaar, hij schijnt toen hij jong was, wel beleerd te zijn voor de sulky, maar had geen tallent, dus nooit gekoerst..
Neem even contact op met de trainer waar hij heeft gestaan. Voor hetzelfde geld was ie gevaarlijk voor de kar en is hij daarom als rijpaard verkocht. Niet elke Draver is geschikt om mee te mennen
WendyBZ schreef:LadyGrace schreef:Ik heb een draver van 8 jaar, hij schijnt toen hij jong was, wel beleerd te zijn voor de sulky, maar had geen tallent, dus nooit gekoerst..
Neem even contact op met de trainer waar hij heeft gestaan. Voor hetzelfde geld was ie gevaarlijk voor de kar en is hij daarom als rijpaard verkocht. Niet elke Draver is geschikt om mee te mennen