een broek? Er staat een compleet tuig maar bij het lijstje van spullen die erbij zitten lees ik geen broek. Er staat bijv op de foto wel een broek, maar er staat ook een bit op de foto en die zit er volgens mij ook helemaal niet bij, en dat zetten ze er niet in.
Ik zou zeggen pak je telefoon en bel ze, de winkel kan meer vertellen dan wij en in grote cijfers voorop staat het telefoonnummer
Mastrootje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-10 17:44
Net een kwartier te laat hopelijk is hier iemand die het tuig ook is besteld heeft, en anders bel ik morgen even!
VanHuisUit
Geplaatst: 22-07-10 17:50
Jaaaaaren geleden had ik zo'n tuigje bij onze monster mini Fleurtje. Zat wel een broek bij. Maar wat erg onhandig was waren de touwstrengen. Die kun je namelijk eigenlijk niet goed verlengen of verkorten. En het slijt sneller. Dus ik zou gaan voor paar tientjes meer en een tuigje met leren strengen. Verder trouwens best leuk tuigje hoor om mee te beginnen.
Mastrootje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-10 18:06
Het is in eerste instantie voornamelijk voor het beleren. Misschien schaf ik later een hoofdstel met kleppen aan maar ik weet niet of dat echt noodzakelijk is.
Ik ga het met dit tuigje proberen en later kunnen we altijd nog bepaalde onderdelen of het hele tuig veranderen
Bedankt voor de hulp en het advies
Biancacoo
Geplaatst: 22-07-10 21:17
Ben 2 jaar geleden ook begonnen met zo'n tuigje, zat wel een broek bij. Maar bel hem idd even , weet je het morgen meteen
power1997
Geplaatst: 23-07-10 08:50
Ik heb ook zo'n tuigje, zat wel een broek bij
Mastrootje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-10 16:53
Mooi het tuigje is onderweg, hopelijk komt ie morgen binnen en dan heb ik sowieso definitief mijn antwoord.
Ik heb hem ook Ben zeer tevreden erover Zeker omdat het mijn eerste tuig voor Timmy was. Ik heb deze mensen gemaild en gezegd dat ik een pony had met 'vreemde' maten, deze mensen hebben mij van alle onderdelen het passende onderdeel gestuurd ! De touwstrengen vind ik nog niet eens zo vervelend eigenlijk...
ik heb dit tuig ook gehad, maar ik vond het vreselijk. Karton-achtig materiaal en het zat helemaal niet goed op mijn paardje. Heb inmiddels ander tuig en ben daar dubbel tevreden over
_Isa
Geplaatst: 17-08-10 16:25
Mijn vriendin heeft dit tuig er zit wel een broek bij.