*Beginner Beau in opleiding*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rubi_

*Beginner Beau in opleiding*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 12:32

Sinds kort hebben wij er weer een jonge pony bij: Beau :)
We hebben haar nu zo'n anderhalve a twee maand en toen we haar kregen kwam ze zo uit het land. Ze heeft dan
ook de eerste paar weken lekker de tijd gehad om hier te wennen.

Een paar gegevens over Beautje! :list:
- D pony
- merrie
- 3 jaar
- sinds een paar weekjes aan het werk

We zijn nu een aantal weken met haar bezig en ze pakt alles superbraaf op! Ze heeft nu een aantal keer een zadel opgehad en er is ondertussen een keer opgezeten.
Ze doet alles echt super en is nergens van onder de indruk! De bedoeling is dat deze pony over een poosje te koop komt wanneer ze netjes doorgereden is. :)

De foto's hieronder zijn afgelopen week gemaakt tijdens het longeren (foto's zijn door mij gemaakt en mijn zus longeert haar) en wij zijn echt super tevreden over hoe ze het doet! :D

Afbeelding
allereerst een standfoto van onze knappe dame!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ps: natuurlijk heeft ze net zoveel rechtsom gelopen, maar daar hebben we niet zoveel foto's van ;) en we hebben hier voor het zadelmak maken even een oud zadeltje opliggen.

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:37

Zo! Die kan lekker lopen :wow: Veel succes nog met het beleren, komt volgens mij wel goed +:)+ Mooi paardje! *D

edit: Volgens mij ligt het zadel wel wat te veel naar voren, en op sommige foto's (zoals de 2e) lijkt het alsof de touwtjes (?) ongelijk zitten, maar dat kan ook alleen maar zo lijken op de foto ;) Ziet er voor de rest top uit hoor!
Laatst bijgewerkt door Klimop op 22-07-10 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:39

Wat is ie mooi <3
Hij loopt erg netjes .
veel suc6 met verder werken

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:40

Al is het een oud zadel, hij mag wel een kilometer naar achteren :D
Maar wat een knap beestje zeg! lekker drafje! Ziet er lekker uit :)

Rubi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 12:49

bedankt voor de reactie's! :)

Klopt dat het zadel verder naar achter mag, maar ik bedoelde ook meer dat het om een oud zadeltje gaat die niet helemaal perfect past. Dit is puur voor de eerste keren met het zadel op. Zodra we erop gaan ligt er een goed passend zadel op. Maar we doen dit meestal zo de eerste keren zodat wanneer ze het zadel zouden beschadigen om welke reden dan ook niet meteen ons goede zadel naar de knoppen is!

Het elastiek zit verder nergens aan vast, ligt gewoon los over de rug (nu zadel) heen dus hij kan wat schuiven inderdaad.

lalachico

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:03

mooi paardje :o