Kaatje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Navanja

Kaatje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 12:52

Hooi :D

Vandaag heb ik Ka voor het eerst aan de dubbele longe gehad, en ook wat voorbereid op het lange teugelen, Allebei haar verzorgsters zijn op vakantie, en we zijn toch wel van plan dit wat meer met haar te gaan doen, daar ze zo klein is, maar wel erg graag voor vol word aangezien :P (ook omdat ze anders ontzettend dik word, ze is echt een ontsnap koningin..)
(mijn longeersingel lag ergens anders, dus ik heb haar opgezadeld en mijn dubbele longe door de beugels gedaan, wel een beetje professorisch allemaal, want ik was ook het koppelstuk voor de beugels vergeten. Maar al met al ging het best)

Kijk en geniet van mijn knappe shet!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Klaar! :D :wave:

xDeems

Re: Kaatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 15:33

Huu, hoe doe je dat dan? Beetje offtopic, maar wat is het nut van een dubbele longe? Ik heb er niet zoveel verstand van.
Leuke pony !

_TB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 19:32

Ik moest even kijken omdat mijn paard ook Kailey heet haha. Leuk om een shetlander aan de dubbele longe te zien.
Als je weer met zadel longeert, pak dan even een extra beugel riem. Zo kan je de loshangende beugels aan elkaar binden zodat ze niet zo gaan wapperen. Ik maak de longeerlijn altijd vast onder de buik, en ik weet ook niet of jij het dan wel goed doet. In het begin deed ik het ook met zadel, dan gebruikte ik een sporenbandje die ik om de singel deed, dan klikte ik de longeerlijnen daar aan vast.

Succes!

Misschien ongevraagd advies, maar doe ermee wat je wilt.