Lang getwijfeld of ik dit wel zou plaatsen, aangezien het filmpje alleen maar gemaakt is voor mezelf om te zien waar het em in zit dat ik maar niet confortabel met de tweewieler kan rijden. Ik rij 9 van de 10 keer alleen, en erachter kan ik niet goed zien of alles goed zit.
Nu ben ik stiekum toch wel heel benieuwd wat jullie van het plaatje vinden en of jullie tips, aanwijzingen enz. hebben.
Eefje staat al zo'n 4 jaar voor de wagen. We hebben altijd heel recreatief gereden(zie profiel

Eefje heeft vorig jaar spat gehad, en liep ineens op 3 benen. Ze heeft een half jaar rust gehad en is behandeld, en sindsdien loopt ze niet meer kreupel o.i.d. maar ze is er heel voorzichtig van gaan lopen. Ze kan prachtig lopen en aan de longe lukt het me ook om dit eruit te krijgen. Vrij gemakkelijk zelfs. Maar voor de wagen blijft ze voorzichtig. Nu is ze op het filmpje ook echt aan het drammen, vandaar dat ik haar af em toe zo inhoud. Achteraf had ik haar lekker moeten laten lopen en van haar enthousiasme gebruik moeten maken

Met het wagentje ben ik bezig of ik deze verder aan ga passen zodat het beter zit, of dat ik toch overga op een vierwielig wagentje, maar gezien ik vaak alleen op dit veldje rijd vind ik een tweewieler wel een veel fijner idee.
Nou genoeg info, zie hier het filmpje. Geluid uit, we kletsen en de filmster is verkouden

Graag jullie reacties..