GZ: dubbele longe les Gelderland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Def

GZ: dubbele longe les Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 12:54

Ik ben op zoek naar iemand die op locatie (voor 1 persoon) les geeft in de dubbele lijnen of dubbel longe.
Mijn pony en ik hebben beiden wel wat ervaring en ook wel eens les gehad, maar willen graag verder.

Wel handig om te weten, mijn pony staat bij Apeldoorn.
De methode waarin wordt les gegeven maakt mijn in principe niet zoveel uit, mijn eerdere lessen zijn vanuit academische rijkunst geweest.

vroli1

Re: GZ: dubbele longe les Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 16:01

check de site van lammert haanstra.. die geeft longeer cursussen, en meestal ook in de buurt..

Refagreni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 16:05

Probeer Linda van Belkum van "Finca Linda" eens. Zij zit in Lieren tegenover ponycentrum Koopman. Dat is misschien ook nog wel te bereizen met paard. Ik weet dat ze ook aan huis komt, zeker als het in de buurt is. Ze geeft dressuurles, les in (dubbel)longeren en lange teugel.

Lees net ook dat je lest(e) volgens de academische principes. Wij hebben met een clubje 1x per maand les in Loenen. Mocht je interesse hebben, kan je je aansluiten. :D

Def

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 16:28

Refagreni schreef:
Probeer Linda van Belkum van "Finca Linda" eens. Zij zit in Lieren tegenover ponycentrum Koopman. Dat is misschien ook nog wel te bereizen met paard. Ik weet dat ze ook aan huis komt, zeker als het in de buurt is. Ze geeft dressuurles, les in (dubbel)longeren en lange teugel.

Lees net ook dat je lest(e) volgens de academische principes. Wij hebben met een clubje 1x per maand les in Loenen. Mocht je interesse hebben, kan je je aansluiten. :D

Thnx! Ik zal haar benaderen. Ik krijg 'thuis' ook al les volgens academische principes :D, een super les. Maar ook erg duur en zodoende niet te betalen vaker dan 1x in de 2 mdn. voor mij

Def

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 16:48

oh ja en ff offtopic: superleuke ijslanders heb je

Refagreni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 18:28

Van wie krijg je les dan? Bij ons komt Ylvie Fros.