hoi, ik vind vrijheidsdresuur echt leuk! en ik wil graag ook allemaal kunstjes leren, mijn pony kan wel buigen dan doe ik een snoepje tussen z'n benen en steeds verder naar achteren, doen jullie dit anders? Zoja hoe doen jullie dat dan? Mijn pony kan ook allebij zijn voorvoetjes geven. Ik zou dit graag willen leren: knielen,flemen,kusje geven,zitten,liggen, opzij lopen als jij opzij loopt(wijken), dat jij een soort rondje maakt en dat je paard om je heen draait. Ik hoop dat iemand kan uitleggen (met foto's filmpjes) hoe je dit aan moet leren.
sorry weet niet wat FAQ is.. zijn dat de algemene voorwaarden ofzo? Oké bedankt! ik zal er op kijken, ja ik dacht wel al dat er veel topics over waren maar ik kon het niet zo snel vinden,dus ik dacht dan plaats ik er maar 1.
Je wilt wel veel tegelijk. Begin rustig aan, en niet te veel trucjes door elkaar, dan snapt je pony het niet meer. Verder is de site van nalanta super!
xSproetje
Geplaatst: 21-07-10 20:07
Begin Rustig met je truucjes niet alles direct in een keer aanleren , begin simpel, een buiging bijvoorbeeld dit kan binnen een dag aangeleerd zijn of misschien duurt het weken, dat licht aan het karakter van jou paard/pony. En ik zou het in iedergeval op de zelfde manier doen als u/jij (de buiging)