[VVDD] Dan toch eindelijk op mijn paard kunnen .....
Voor de mensen die niet mijn topics hebben gevolgt:
Dolly heb ik nu één jaar waarvan ik 3 maanden maar heb kunnen rijden. We zijn nu in totaal 3 keer achterover geslagen.
We hebben haar laten onderzoeken door verschillen de DA's. Die hadden vast gesteld dat Dolly waarschijnlijk chronische gewrichtsonsteking heeft. Nooit meer zou ik op wedstrijd kunnen o.i.d, terwijl ik dat eigenlijk heel erg graag wou.
Mijn wereld storte compleet in.

Toch zijn we door gegaan, en god o god. Wat een energie heb ik er in gestoken en moeite. We bleven maar door gaan met DA's, ostheopaten en dergelijke.
Totdat we vorige weer naar Rodinde ( Osteopaat in Vinkega ) gingen. Dit zou onze laatste optie zijn, anders was het over voor Dolly.
Ik wou haar niet zo langer zien strijden tegen iets wat we niet wisten waar ze last van had.

Ik heb Dolly de trailer uit gehaalt en meteen zag ze het. Dolly haar bekken stonden zo ontzettend scheef, dat ze geen mens meer op haar rug kon dragen. Vandaar dat ze altijd zo ontzettend ging staken etc.
Rodinde heeft haar behandelt, en heeft ons een methode qua longeren gegeven die we nu 6 weken moeten volgen.
Ik merk aan Dolly dat ze zich in het bewegen al heel soepel is. Over 6 weken moeten we weer terug komen voor nader onderzoek hoe het dan is.

Tot nu toe zijn we veel aan het werken aan de ontspanning vanuit de rug.
Hierbij de foto's van vandaag. Ze was een tikkeltje sloom, maar ontspande zich netjes.

Let a.u.b niet op mijn hoofd. Had niet helemaal door op welk moment er foto's werden gemaakt.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Ik wil de mensen om mij heen die mij steun hebben gegeven om toch door te gaan ontzettend bedanken!